vineri, 22 iunie 2007

Zapping de seara

Aseara, spre noapte am zappinguit la tv. Dupa frumosul film (http://mysoundtracks.blogspot.com/2007/06/brides.html), sau poate si inaintea lui, am tot cercetat posturi tv. Cred ca am sperat ca o sa gasesc ceva, orice, bun de vazut. Apoi ce am vazut, e de povestit la nepoti. Cred ca romanii au o chestie din asta perversa de a se uita peste gard in curtea vecinului. Dar daca vecinul e mai instrarit si gardul e mai inalt, romanul nu poa' sa vaza. Asa ca cineva s-a gandit: nu mai bine facem un rialiti shou, ca sa vada toata tara cum e la altii in gradina? Si imi aduc aminte ca au fost etape ale uitatului peste gard. Parca a inceput totul cu familia Vali Vijelie, la Prima Tv. De ras. Cumva gasca de prieteni a lui Vali Vijelie punea nitzica sare si piper peste o relatie de familie. Nu pot sa mint ca nu am vazut cateva episoade, ca nu e frumos. M-am uitat si eu ca omul. Mi-a placut ca totusi erau decenti, o familie normala, o sotie care gatea si avea grija de frumusetile de copii. Apoi a urmat Viorica din Clejani. Nimic de zis, fata de treaba Viorica, dar a dat cu mucii in fasole cand a crezut ca "naturalismul" o sa prinza bine la romani - ma refer la episodul cu vizita la Versailles cand bietul cal frantzuz a flaturat frantzuzeste desigur, fix in nasul romancei noastre. Maslina de pe tort ramane familia Columbeanu. Nu inteleg nimic din scopul acestei emisiuni. Nu te razi, nu te nimic. Oare cine se uita?! Da, am vazut un pic din botez. Biata printesa Irina se topea de cald intr-o biserica stramta si intesata de care mai de care oameni. Apoi urmeaza alta Bomba LaBe1Tv. Interzisul lui Andresan. Laura Andresan. Femeia Laura Andresan, care are o viata exact ca a tuturor femeilor din Romania. Si ne arata aceasta viatza, noaptea, mai tarziu, cand copii dorm. Interzis! Si aseara ce crezi?! La Antena 1, poveste funny: Bahmu si Prigoana. Norocul mare este ca aceste doua personaje imi sunt extrem de dragi multumita Mondenilor. Cum sa nu o iubesti pe SuperBahmu? Cum sa nu il iubesti pe Pliciul. Ei bine, m-am uitat la o parte din emisiune. Domnule, este o emisiune de divertisment, cu chestii de zi cu zi din viata oamenilor, cu "de ras" sau "de plans". El mi se pare foarte simpatic. Ea mi se pare altfel decat in reportajele si nimicurile de la OTV. Dar, repet! Daca nu erau Mondenii, nu cred ca mi se parea mare filosofie acest nou descoperit rialiti shou romanesc-mioritic-pitoresc.
Dupa zapping si vizionare intru cercetare desigur(hihihihi) am poposit pe OTV. Exclusiv si socant. Postul asta va avea viata vesnica. Cat timp vor muri oameni (si vor tot muri) atata timp DD va avea subiecte exclusive si socante. Un turc se pare ca si-a ucis nevasta si copilul. Dau la ProTv, dau la Prima, dau peste tot sa aud si eu o stire normala, sa inteleg despre ce e vorba. Nimic. Si ma prind ca pana la urma DD e rapid. Caci el a fost primul care a anuntat si moartea Laurei Stoica.. Nu am inteles mare lucru. Oricum mi-am dat seama ca nu suport sa vad nimic despre oameni care mor. Am adormit gandindu-ma cat de frumoasa a fost povestea celor 700 de mirese care au traversat oceanul ca sa se marite. Povestile care imi umplu viata sunt mult mai frumoase decat orice stire si orice rialiti shou. Si ma mentin cu capul in nori si departe de orice realitate.

Un comentariu:

  1. sarumana de poza cu nori [o folosesc ca background pe blog]...si de starile pe care le am odata intrat in luna de hartie...

    pupici.

    p.s.: saptamana urmatoare ar fi recomandat sa plasam si vedenia noastra la o cafeluta.

    RăspundețiȘtergere