marți, 30 octombrie 2012

Dream on

Copilul viseaza in cearsafuri roz si imi zambeste in somn. Eu stau de minute bune si o privesc, framantata de ganduri si iubiri neimplinite. Ce greseala de neiertat. Iubirea este de atat de multe feluri, eu ma lamentez dupa forma ei cea mai gresita in loc sa apreciez iubirea care se afla la cativa centimetrii de mine. Mana ei calda ma cauta in miez de noapte, avem un joc secret, ea ma gaseste, eu ii pup mana, ea ma mangaie si apoi, cu ochii inchisi, adormita, imi gaseste fata si ma pupa, ma pupa pe obraz, pe ochi, pe nas, pe frunte. Se intoarce si adoarme..
Cat de absurda pot sa fiu sa mai cer ceva?! Orice pe lumea asta? Cat de egoista sa fiu incat sa mai cer iubirea altcuiva, cand eu deja am toata iubirea de care am nevoie, pe lumea asta?! Si cat de stupida pot sa fiu cerand iubirea cuiva care nu mai exista in ecuatia care ne include deja pe noi doua?!
Sunt. Am fost. Sper sa nu mai fiu. Sper ca plecarea la Timisoara sa fie cel mai bun lucru pe care puteam sa il fac ACUM.
Inca ma salveaza visele. Am avut nevoie de revenirea unui om drag in viata mea si doua randuri scrise de el, ca sa visez din nou frumos si sa ma trezesc bucurandu-ma si multumind lui Dumnezeu ca 2 randuri ma fac fericita:)
Randurile cu ganduri bune, randurile cu "I do" ca raspuns la "tie nu ti-a fost dor de scriitura cu mine?", randurile zilnice cu fetele dragi si rabdatoare, toate se aduna iubirii de mai sus, din patul meu cald de acasa. Mesajele cu "ce faci floare, vii azi la noi?".."ce faci ciuci?" .."miss u" ..oameni vechi si oameni noi mereu mai aproape decat le dau eu voie, intrand in sufletul meu si incercand sa inteleaga unde m-am pierdut..
Eu stiu exact unde, doar ca am uitat cum sa ma caut.

Iti multumesc. Imi multumesc pentru ca mi-ai dat curajul sa te aleg pe tine. Iti multumesc pentru lunile in care am fost cel mai fericit om din lume. Imi multumesc pentru fiecare te iubesc pe care mi l-ai spus pana acum si pentru cele pe care le voi mai auzi ani de zile. Iti multumesc pentru cum imi stergi lacrimile de pe fatza si mi repeti ca TU ma iubesti NUMAI pe mine. Iti multumesc pentru fiecare noapte si zi petrecuta impreuna. Si te iubesc, caci cumva, fara sa ma prind, TU m-ai facut INTREAGA. Tu..iubita mea:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu