miercuri, 26 octombrie 2011

and we are back..


am avut o vreme fara laptop. nu am murit. am avut telefonul. am stat niste luni doar cu familia mea. departe de oras si oameni. mi-a prins bine, am inteles exact de cine mi-e dor si de cine nu. poate ca este trist, dar mi-a fost dor de foarte putine persoane. acum sunt din nou acasa si inca nu tin sa vad lume, in afara de lumea mea deja cunoscuta, cele 3 grupuri dragi - fetele, margaretele si multii mei dragi familisti. in rest mi-e dor de vara si atat. scriu din pat, in plina criza de bile, day 2. am fost rapusa de sezonul 8 din anatomia lui grey si plansul nocturn al colegei de pat.
Kate a crescut. este lunga si totusi marunta. musca terbil si ma zgarie mai abitir decat un motan in calduri tinut inchis. aparitia laptopului a adus si noi gesturi. de tandrete, de aceasta data. se simte data la o parte de cutia asta neagra si se tot urca pe mine, ma mangaie, ma pupa, doar doar l'oi azvali cat colo. dar nu, eu incerc sa ma regasesc printre fotografii si randuri, caci m-am uitat si mi-e putin de mine dor. daca nu mi-ar fi rau as merge ore intregi pe jos, prin parcuri, sa mai prind putin din aerul asta inca suportabil de rece. eu sunt animal de vara, nu stiu cum o sa treaca iarna asta..probabil la fel ca si cele de pana acum, repede. nu am mari vesti:( nu fac nimic fantastic, nu vad cine stie ce filme, nu citesc nimic, nu ascult alta muzica decat oamenii obisnuiti. faac paine. o data la doua zile fac paine de casa. experimentez si imi place de fapt mana mea in coca. imi place mirosul de paine pentru ca ma duce mereu la bunica, acasa. de aia si fac paine. mi-e dor de bunica si de sora mea, asa ca fac ceva care sa le tot aduca in casa. nu vreau sa imi mai sune telefonul, e urat, ca poate ma suna oameni draguti, dar pentru ca mi-e rau, ma scoate din sarite sa il aud..cand o sa ma simt bine o sa povestesc cum a fost vara, caci a fost o vara de vis, cred ca cea mai frumoasa din ultimii 10 ani:) acum ma intorc la serialul meu, imi fac o cana de ceai de sunatoare si ma rog sa treaca repede durerile ca sa ies afara cu minunea cea muscatoare si periculoasa.
in rest, va doresc numai de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu