miercuri, 28 septembrie 2011

Chinurile intarcarii - partea a 3 a

Incep cu finalul pentru ca imi este cel mai la indemana. Nu stiu daca pentru copil exista experiente mai triste decat cele in care se simte abandonat. Daca renunti la el de mic poate ca nu ii pasa asa de tare, iti ia locul o bunica sau o bona si copilul creste..daca e alaptat si faci asta pana cand e mai mare, din ce creste, din ce e mai greu. Kate a fost intarcata la 1 an si 6 luni. As putea sa va pun aici poze cu ce am lasat in urma, pfoai ce trafic as avea pe blog..ce amintire uriasaaaa, ce balcoanebidoanesilicoane..insa postul asta e scris noaptea, de langa omul mic cel bolnavior. Prima boala serioasa de cand am intarcat-o..Caci, pana la faza cu intarcatul, nicio boala/durere/lacrima nu a ramas nealinata pe loc:( Cand copilul suge e ca la drog, se duce intr'o lume unde e safe, nimic nu doare. Comparatia mea e una nedericita, drogul e morfina, asa cum am citit despre...numai ca laptele e un drog fff bun. Kate nu a stiut ce e aia boala, febra, etc. Am avut cateva episoade de dinti, niste raceli mici, tone de diarei pe care oricum le am uitat, toate vindecabile cu lapte de muma. Ei bine, a intarcar balaia si deja sunt la a doua noapte intr'o saptamana can copilul varsa in somn si se sperie si plange si eu nu pot sa o alin nicicum:( Si mi e asa de mila de ea, ca uit ca mi e groaza de ce vaz in pat:( Circul a inceput vineri noaptea, aZi e marti si am mai avut cateva faze si dimineatza. Cand nu varsa, face kk. E vesela in rest, manaca de regim (partial..), cam alba la fatza..Nu stiu exact ce legatura are cu intarcarea, dar s'a schimbat f tare de doua sapt incoace:(
La inceput ma ura. Nu glumesc, in ochii aia mici, umbriticu gene lungi era o ura nene..nu mai vroia sa o ating, sa o iau in brate, sa ma vada in camera:)) Apoi m'a iertat, ma iubea din nou. Lapte de vaca nu a vrut, la Bucuresti o sa caut o formula de lapte care sa ii placa, sa speram ca se mai rotunjeste putin-eu o vad f micuta si firava, desi de mancat mananca f bine si sanatos si cu pofta. Insa...ma distruge cu treaba asta, caci nu pare ca am cu ce sa o ajut. I am dat chestii pt stomac, ia vitamine, sirop si picaturi pt voma si kk, ciuciu, iaca iar o vinit noaptea, iar maine spal la lenjerie:(
Imi voi indesa 2 bomboane de ciucalata in gura - fur din rezerva bunichii:)) poi ma culc si sper sa nu mai aud hac hoc hic de la micul om, caci tare mi e mila sa o vad asa distrosica:(
Uite, daca eram la oras, parca ma simteam mai bine la gandul ca dau fuga la spital cu ea si o rezolv..aci la poplaca, unde sa dau fuga?!?! La spitalul care e la 8 km?! Si care oricum e mic si amarat..sa speram ca nu e cazul, oricum daca e ceva, prefer sa sar in tren sa fiu acasa in 4 ore..
Noapte buna si ciucalata!

Sent from my iPhone

Un comentariu: