sâmbătă, 30 octombrie 2010

Vremea schimbarii


Dupa ce am decorat camera copilului, cum m-am priceput eu mai bine (floral, desigur), mi-am dar seama ca nu doar ca nu imi place, dar ma enerveaza teribil. Copilul se ridica in pat si linge coada florii, nu imi place verdele facut de mine din galben si albastru, vreau alta culoare in camera cu totul..si vreau..alta camera. Am facut oarece documentare pe net, ore intregi..Vreau alta casa. Una care nu are calorifer la geam, caci acolo am eu un fel de banca cu perne colorate si sub perne niste sertare.

Kate nu doarme in patul ei, e frumos de tot patucul, mai ca as dormi eu, dar il tinem degeaba si ocupa o multime de loc. L-as da acum in locul unui pat dublu, dar nu dublu pe lungime ci pe inaltime, ca asta:

eu as dormi desigur la etaj, ca sunt mai mare si in loc de patul de jos, as indesa patutul ei, i-as pune luminite ca sa o pot vedea noapte ce face.
Cea mai mare problema ramane mobila veche, care de fapt nu este vechi ci are..4 ani. Patul mare, sifonierul mare, totul mare. Nu pot sa le dau, ca nu'a ale mele, nu pot sa le arunc pentru ca e criza, nu pot sa le fac nimic. Asa ca visez, fac documentare. Primul pas - fac peretele cu flori albastru navy, caci numai ala acopera plestele de flori. Ah..sa vi le arat!

Doua zile mi s-au parut dragute. Acum vreau un perete gol pe care sa pot sa imi pun politele albe. 2 mari, 2 mici si una lunga dar putin lata. Sa fie spatiu pentru jucarii.

Continui documentarea si astept ziua in care voi putea schimba patul cel mare si sifonierul cel de pal..

2 comentarii:

  1. Zi-mi unde planuiesti sa-ti cazezi hainele, daca nu mai ai chef de el. Eu tocmai am umplut azi un nou si mare sifonier. M-am oprit cand mi-am dat seama ca mai am vreo 3 pungi mari (ikea big) pline cu haine (din facultate, din primii ani de B, din prima vacanta la sor'mea) si nu mai este loc. Ca sa nu plang, am zis ca mai aranjez si maine... Da' undeee?!

    RăspundețiȘtergere
  2. pastrez numai hainele f frumoase si restul pun in cutii, in debara, pana revine moda sau le dau la sarai:))

    RăspundețiȘtergere