marți, 11 mai 2010

Prietenii mei Cap. 1 - Familistii


Prietenii mei sunt oameni buni si generosi. Au fost impartiti in categorii dar eu ii voi regrupa, pentru ca mie nimeni nu imi aranjeaza prietenii.

Familistii au fost mereu gasca de Thassos. Cu ei am ajuns pe insu
la an dupa an, cu ei insula inseamna ACASA. Astia suntem:

Simionovis
Fulghetis
Balentis
Vasilis
Mikidis

Ne suntem suficienti unii altora de cand aveau fetele 5 ani si unii dintre noi aveau numai un copil. Ne certam? Oh, da! Ne impungem ca intr-o familie mare si frumoasa. Cele mai frumoase amintiri in afara de Thassos? Pai zilele de nastere la gratar la fratele Simi..excursia la Budapesta..nasterile copiilor cei noi..schimbarile de freza ale baietilor care se rad in cap la o perioada de timp ca sa para mai fiorosi..Ce sa spun de familisiti? Ca sunt familia mea de ani buni de zile si ca am fost a lor si cand nu eram mama. De la ei am invatat multe, am invatat sa fiu mai generoasa, am invatat sa ascult. Tatal meu e Simi, fratele meu e Piu, si pe fratele Balint l-as asista la o "gateala" cu orice ocazie. Insa geamanul meu in rele si bune e Mircios:)) Despre fete ce sa zic, nu pot sa zic nimic pentru ca ar trebui sa le asez intr-o ordine si asta ar duce la intrebari de genul: pe cine iubesc eu mai mult. Eu le iubesc pe toate cel mai mult.
Si daca e ceva ce imi doresc extrem de mult de la gasca asta...ei bine vreau sa ne urcam in masini. Vreau sa il am pe Fulghetis in cap de coloana si pe Simi sa ne pazeasca spatele. Vreau sa vaz caravana la drum spre insula. Fiecare cu catel si purcel. Vreau o luna iulie in care sa ne facem toti zilele de nastere pe insula:)

Le multumesc pentru ca m-au adoptat acum multi ani. Dana si Mircea sunt vinovati pentru ca ei m-au dus in gasca asta si am ramas aci desi nu aveam copil si nu lucram cu ei..

Le multumesc pentru ca au fost alturi de mine de cand micuta mea Kate era o celula. Ei sunt familia. Familistii mei favoriti! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu