duminică, 14 februarie 2010

In cazul in care se intreaba cineva ce imi doresc eu:


vreau asa multe multe papusele. teoretic as putea sa merg in toate SH-urile din cartier si as gasi neste jucarii, dar..nu pot merge foarte mult pe jos, hello kitty e ceva nou si deci nu o gasesc la SH, nu stiu daca in SH se gasesc si jucarii (in Bucuresti nu stiu..). Mi-as dori sa stiu sa le fac eu pe jucariile alaturate:( si sa cumpar numai ..ochii:))



dar nu stiu sa crosetez..decat lantisor din ala..

am primit andrele dar nu stiu ce sa fac cu ele..

nu am decat ata rosie, alba si bleu..

si in timp ce scriu asta am asa un deja-vu de moare lumea..caci nu mai stiu ce urmeaza, dar era ceva ok:) Mama ce imi place de veveritza asta gri su turbata!!
deci..vreau:) cine stie de unde, sa zice!

4 comentarii:

  1. :) stii ca cei de la hello kitty au scos o drujba? roz!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello Kitty noi se gasesc la Diverta (cam scumpe), jucarii vechi, de luat multe - la majoritatea SH, si daca te apuci de crosetat, doar ochisori la Casa Retro.
    spor la ce vrei tu, salutari lui Kate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. le stiu pe Hello Kitty de la noi, a primit bb una deja, dar is scumpe al naibii:( poate totusi ma apuc sa invat sa crosetez..mami imi zice ca daca stiu sa fac lantisor stiu sa fac tot..dar am uitat acest tot:( ma..trebuie sa pot, ce Dumnezeu, am facut reclame:)))

    RăspundețiȘtergere