luni, 21 septembrie 2009

Caietul de insemnari

Am reusit sa scot caietele la lumina si m-am minunat de foile goale. Da, inca ma sperie. Ce o sa scriu acolo? Cat o sa pot sa scriu despre mari si oceane? Cat pot sa ii scriu copilului meu despre nisipul din desert si trandafirii care se formeaza pentru ca bate vantul. Am cautat prin casa lucrurile care imi plac mie si despre care ma gandeam sa ii scriu puilui de om, dar ce crezi?! Eu am numai arici de mare si scoici si deci as putea sa scriu numai despre MARE!
Pe o prima pagina e semnatura strabunicului calator prin lume. Din pacate povestea lui nu e povestea mea si desi mi-as dori asa de mult sa pot sa scriu despre aventurile din Africa, cred ca o sa am nevoie de mai mult calm si de multa bucurie..

Am ras in ultimele zile, sambata mai mult, caci ieri am zacut. Am zacut in pat si m-am miscat cat sa mai mananc ceva. Si am mancat, si apoi iar am dormit. Sunt o mucioasa..Dar sunt bine. Sora-mea e un ou kinder care danseaza. Bebelusha ei este o minunatie cu care am ras si facut poze desenand chestii pe burtica - am pus pietre din thassos in loc de ochi si nas si gura:)

Am treaba dar reviu:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu