marți, 11 august 2009

Clipind din gene



Pentru ca mi-e foarte clar ca acest copil o sa imi faca viata frumoasa si o sa ma calmeze, am decis ca primul nume de pe lista sa fie CLARA.
Desigur o multime de nasharete vor veni in intampinarea mea si desigur astept cu nerabdare sa le auz sugerand nume..Sunt deschisa la sugestii..cum ma stiti.
Aici Clarisma avea fix o luna si o zi de la conceptie. Caci daca ma gandesc bine, 3 sau 4 iulie sunt zilele in care s-ar fi putut intampla scaparea..
Calculat de dl. dr, aici Clarisma are 7 saptamani..dar eu stiu mai bine varsta reala a oului meu:)

2 comentarii:

  1. hei, felicitari! :) si bun venit in randul mamicilor to be.
    da, Clara e frumos... daca esti sigura ca e fetita... si mie mi-au spus prima data ca ar fi fetita... apoi s-au razgandit.:D

    RăspundețiȘtergere