duminică, 9 august 2009

7 saptamani

Buna dimineata:)

Avem 7 saptamani si cativa milimetrii. Suntem un amestesc de celule care se inmultesc la fiecare clipit de gene, si crestem si crestem. Nu am sa inteleg niciodata cum se poate ca "varful de ac" sa aiba activitate cardiaca, poate imi explica Miki..oricum avem si o poza, acasa, la mama. Si primul test de sarcina:) pe al lui - tati l-a aruncat din gresala, barbatii astia habar nu au de insemnatatea celui de-al doilea test..pentru ei sunt doar doua liniutze..pf!
Sper sa revenim curand cu mai multe informatii, intre timp suntem destul de "in priza". Desi toata lumea spune sa nu muncesti in primele luni de sarcina, eu as baga smotru zi lumina, as muta mobila, as darama peretii..Si nu ma pot opri. Mananc bine, parca mai mult - iau Elevit si toti imi zic ca o sa ma ingras...dar trebuie sa termin o cutie.
Deci? Vrem o fetitza, este clar nu? Matusile sa se inscrie pe lista sa facem oranduirea clara cine naseste si mosheste, nu vreau sa ramana cineva pe langa si sa sufere:)

Asta fu vestea. Mi-a luat mult sa scriu despre bebe caci am avut nevoie de curaj sa ma prind eu insami ca EU suntem DOI.. Bebe vine in Martie, speram sa vina sanatoasa si voioasa, gata bronzata caci mananc morcovei si o sa incep si mandarine:))


Cu riscul de a-l enerva pe singurul barbat rational din viata mea, scriu negru pe alb: Mihaita ciuci, esti unchesh:)) Acum taci si gandeste-te numai la lucruri bune!




Blogul a fost privatizat ca sa ne salvam de gurile rele:( caci am avut parte si de asa ceva. Am incercat sa va adun pe toti cei pe care va citesc si ne citim reciproc si ne hahaim de cateva luni de zile.

16 comentarii:

  1. Nu stiu de ce, dar aveam o banuiala ca asta vei scrie...sarcina usoara si frumoasa...sa spui la ce nume te gindesti, sint curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow....adica...woooow!!!!!

    O sa fii mamica!!!!!! Yeyyyy!!!!!
    Eu desigur nu aveam nici cea mai vaga banuiala, eu traiesc oricum in norul meu ...

    Asa, deci peste 2 ani o mogaldeata o sa alerge pe nisipul fin de pe Paradise Beach... aha aha...
    si cineva very hot and sexy o sa-i citeasca povesti scrise special pt ea(asta ai sa fii tu, binenteles)...

    Asadar, αγάπη μου, FELICITARI!!!
    Si sarcina usoara!!
    Ai vreo preferinta la nume? :-)
    Pupic

    RăspundețiȘtergere
  3. Banuiam...Felicitari, stiu ca iti doreai mult un copil, am asa un feeling ca aduc noroc prietenelor mele :P
    Sa aveti parte numai de vise frumoase si implinite!
    Blonda

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari draga mea ! e o veste extraordinara ! ai grija de tine si de bucuria din viata ta si neaparat poze cu burta, daa? si sfat: nu muta mobila, un scaun, doua, maxim ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari si sa ai o sarcina usoara! Trebuie sa fie fetita :) (desi... nu ti-ar sta rau nici mama de baiat :D)
    Ai grija de voi! xoxoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. eu cred ca ti-ar sta bine si cu baiat si cu fata :P happy, happy, joy, joy :) sa-ti traiasca si sa fii fericita :)

    RăspundețiȘtergere
  7. na, ca a zis-o, in sfarsit! eu ti-am zis deja toate cele bune, inca de la aflarea socantei vesti, ca o sa fiu unchi :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. reviu: sa ne tii la curent cu evolutia, clar, da? :p

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari, Mihaela, e o veste frumoasa. Toate bune.

    RăspundețiȘtergere
  10. mai oamenilor eu va pup si va multumesc la toti:) intr-o agenda veche de acum cativa ani am scris o poveste despre cum am ales eu un tata pentru un copil fictiv...ce vremuri..hihihi. poate o sa scriu despre alegerea tatalui:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Clanul celor 18 martieni salută cooptarea unui nou membru, peştelecusexincert, si-i face fara numar cu dedicaţii-caţii-aţii-aţii : SA TRAIASCA -iască-ască-ască ... ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. My dear, iata o veste buna pentru terminarea celor 6 eclipse de anul asta!!

    In sforsit, cineva a decis pentru o alta fiinta...adica....inca doi au decis pentru o noua fiinta sa vina printre noi!

    Sa-l ursesti cu intlegere si gratie!!!

    Ma bucur nespus!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa ne traiti fericite fetelor, o sa fie o placere sa calatorim cu voi pana in Martie si din Martie pana la adanci batraneti.

    RăspundețiȘtergere
  14. vai ce veste frumoasa! pai pofta buna la legume/fructe/vitamine si ne mai ameninti ca mananci iar mikidoasei numai si numai bine! si o tequila data peste cap in martie, aflam noi c si cum, nu?
    vaaaaaaai, ce bucurie!
    PS:eu nu aveam nici o banuiala, ca sa fie clar.gurilor rele despre care ne vorbesti nu le doresc nimic.dar nimic!

    RăspundețiȘtergere
  15. hihihi! daca vine fix pe 18 martie o sa fie rasu' plansu' caci ziua lui bebe de nastere o sa coincida cu zilele de nastere alor unor pestici FFFF importanti..tatal meu, mama lui, Euu, polacul si inca si inca..avem poza cu bebe, azi o facem publica. atentie..e destul de timid..nu va hahaiti de goliciunea'i:))

    RăspundețiȘtergere
  16. uite ca eu nu m-am ingrasat si am luat Prenatal Caps si iau in continuare. astea cu ingrasatul sunt mituri - unele baga la greu haleu pt ca profita de perioada asta cand oricum le creste burta... asa ajung la 30 de kg luate in sarcina... daca mananci normal nu cred ca te ingrasi... in ultimele luni se retine ceva apa in corp, dar cam atat. eu am 26-27 saptamani si arat ca inainte de sarcina cu exceptia burticii si in unele zile a apei pe care o mai retin.
    succes cu sarcina si sanatate!

    RăspundețiȘtergere