luni, 27 iulie 2009

O lume a barbatilor si o lume a femeilor

Am vazut Hysterical blindness cu fetele. Duminica, in pat, la racoare. Dupa ultima noapte de nebunie, la Fratelli..
Concluzia a fost a Sargai, ca de obicei una pertinenta: indiferent ce se intampla, mereu o sa fie o lume a femeilor si una a barbatilor.

M-am gandit la noi si relatiile noastre, la cum iubim si uram, la cum radem si plangem cu masculii de langa noi. Zero. Asa cum bem, radem, glumim, povestim intre noi, nu o sa putem sa fim niciodata cu barbatii. Nici macar cu sotul care ti-e si prieten si tot..Ei sa stea in lumea lor, cu povestile si rautatile lor, cu aventurile si tot ce naibii mai fac ei acolo si pe noi sa ne lase macar de 2-3 ori pe saptamana in pace. Libere la facut unghii, libere la povestit, libere la restaurant. Se poate ca uneori sa nu ai chef decat sa stai cu el, sa fii "iubita lui" si atat si fetele sa iasa din tablou, insa am costatat ceva..Unii masculi vin si pleaca. Unele fete raman. An dupa an. Mai vine una noua, mai dispare..unele fete raman mereu.
Mi-a fost rau in weekend, foarte cald..as fi zacut si dormit dupa ce vineri am dansat la Mirela, la fel de lesinata de cald..Ce frumos a fost la Fly..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu