duminică, 15 martie 2009

Sick..

O vineri noaptea cu fetele, bolnave dar cu patul curat toate. O sambata cu piratii, o pirateasa imbracata in haine noi atat de frumoase. O duminica in pat. Toata ziua. Vise nebune, el din nou in toate cele (ce o cauta in vise nu stiu). Familia mea favorita, Darling-ii pret de patru episoade vazute si visate. Apoi o prajitura cu mere si somn. Nicio veste. Mi-e rau. Greatza. Nu imi vine sa mai cobor din patul asta mare, cald si gol. As vrea sa zbor din nou cu paturica mea prin vise. Si sa fiu din nou motanul imbracat in pompier galben. Visele din ultima vreme sunt prea de oameni mari. Ma obosesc.
Nu pot sa mananc si nu vreau sa mananc. Cu cat dorm mai mult, as dormi si mai mult. Si mai mult.
Ma culc. O sa treaca toate. Mai am 10 cruciulitze din panza vaporului de pe goblen. Apoi il facem celebru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu