duminică, 18 ianuarie 2009

Octavian Todirut la Serendipity

Am fost aseara la o ceainarie, undeva pe strada Dumbrava Rosie (Str. Dumbrava Rosie nr.12 www.serendipity-tea.ro events@serendipity-tea.ro)
Invitatia suna asa:
Serendipity vă invită să savuraţi un ceai parfumat şi să admiraţi arta fotografică
The colors in my life
realizată de Octavian Todiruţ
începând pe 16 ian. 2009 Octavian este un tânăr din Miercurea-Ciuc, adoptat de Bucureşti. Fost student al Facutăţii de Istorie, acum graphic designer, mereu visător. Pasiunea lui pentru fotografie nu se poate aprecia în cuvinte. Imaginile vor vorbi de la sine. Fotografia este instrumentul lui de a cunoaşte lumea, de a povesti ceea ce vede, de a recrea oricând lumea din jurul lui. Privind individual fotografiile veţi remarca fărâmiţele de viaţa din jurul fiecăruia dintre noi, însă aducându-le împreună, ne privi pe noi înşine, aşa cum suntem noi: cu iubirile noastre, cu visele noastre, cu drumurile si tabieturile noastre de-o viaţă.

Eu pe Tavi l-am cunoscut in octombrie. Canon guy:) Fotografiile lui le-am vazut pe un site, apoi m-am bucurat sa vad o selectie facuta in secret de iubita lui (caci expozitia a fost o surpriza pentru el). Imi place emotia care te lasa fara cuvinte cand intri intr-o camera inmiresmata cu ceai si vezi chipuri dragi tie. Imi place sa vad reactia unui om care nu stie ce il asteapta..Mi-a placut atmosfera cauzata de emotia noastra, asteptarea, revederea cu oameni dragi mie..Mi-a placut sa vad fatza Dianei intr-o fotografie, zambind in micul nostru balcon de fumaciosi..
Mi-a placut de noi toti, eu si fostii colegi, inghesuiti cate doi pe scaunele buretoase asteptandu-l pe Tavi. Parca a fost Craciunul ieri seara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu