marți, 20 ianuarie 2009

Hahaiala? Depreseala? Siktir..


Intr-o alta lume, in una in care nu eram deja antrenata si satula sa aud acelasi lucru over and over, azi as fi avut ceva de scris. Dar..in lumea asta, in realitatea mea, nu am nicio reactie.
Nu sunt nici vesela, nici trista. Sunt bine. Sunt calma. Am un zambet trist in coltul gurii.
Nu sunt suparata pe nimeni, nu iubesc pe nimeni, nu urasc pe nimeni. As face cadouri minunate unor oameni dragi fara sa astept nimic inapoi. Si apoi, a doua zi , m-as gandi: oare s-au bucurat sincer sau li s-a parut ca sunt nebuna? Unii se bucura. M-am interesat. Unii nu. De aia nu imi pasa.
Azi am baut ceai si am vazut poze. Azi am mers cu masina si mi-a placut. Azi m-am trezit si nu am dansat caci nu imi mai place playlistul. Azi am fost din nou singura si nu am obosit pe nimeni pana dupa-amiaza cu prezenta mea. Azi am vazut un film. Azi nu am citit nimic dintr-0 carte. Azi am vorbit putin cu o fata si mai mult cu una cu care vorbesc mereu mult.
Azi nu am mancat decat putin de tot si tot azi m-am cantarit. Azi am dat bani pe o asigurare pe care sper sa nu o folosesc niciodata dar pe care cica e bine sa o ai. Si nu e de viata..
Azi am ras. Azi m-am interesat daca sunt asa de speciala cum mi se pare. Azi a devenit ieri acum 11 minute. Deci azi-ul dramantativ (la recitire inainte de postare am gasit acest cuvant scris de mine acum 10 minute. habar nu am ce inseamna si culmea e ca nu imi amintesc ce am vrut sa scriu:)))) a trecut si deci viitorul imi surade.

Azi 20 ianuarie o sa dansez. O sa rad. O sa beau cafea cu niste oameni . Azi o sa iubesc si nu o sa urasc pe nimeni. Azi o sa pun benzina. Azi o sa vad un film. Azi o sa gatesc ceva bun. Azi o sa incerc sa imi iau diploma de licenta de la scoala. Azi o sa vorbesc cu un baiat pe care nu l-am auzit de mult. Azi nu o sa ma duc la niciun interviu. Azi o sa fiu speciala numai cand sunt eu singura, ca sa nu obosesc pe cineva. Azi nu o sa plang. Sa mai planga si altii/altele. Azi sunt fericita ca sunt. Asa cum sunt.

O suparare si un nerv cand sunt. Speciala cand sunt.

Ah..Extirparea coiului (imi cer scuze si promit ca nu voi mai aduce acest "organ" in discutie niciodata) a fost un succes neasteptat. Dupa mai putin de 3 ore, interventia s-a incheiat cu bine, pacientul nu prezinta tulburari de nicio natura. And we are back in biznis again.

Yes, I'm Alexander Perchov. I'll be your humble translator.

(am scris bine, nu?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu