luni, 5 ianuarie 2009

Goodbye 2008 Hello 2009! Hello Happiness Goodbye Loneliness!

Pentru ca inca nu mi-am revenit (asta era acum o ora cand m-am apucat de scris:)) si nu sunt in stare sa scriu mare lucru, pun neste poze si adaug cateva (mwahahahaha) cuvinte.

La multi ani 2009. Fuse si se duse si cel mai de cacat an de dupa mizeria de 1999.

Seven, seven, seven am strigat ca in spotul ala la bere. 7 oameni. Poiana Brasov. Remus dansand, BB ranit in cot, zapada ca in copilaria noastra, cururi rupte pe partie, 16 si ceva cutii de suc de mere, cu 2 cutii la sticla de J&B, Maria cea insangerata numa' mie, gratar facut in frig pe 31 decembrie, fete in izmenutze si filme, poze, rummy si crize de nervi cu trisare la maxim, multa mancare si spalat de pahare (Gica sa traiasca, Gica sa traiasca, La multi ani!) campionat de Wii (apasa A!!! mai Mihaela) , trombon si multa, multa galagie asa cum am mai auzit prin 1996, acasa la Caramele cand jucam rummy pe porunci si cineva isi ascundea "ma'ntelegiul" in spatele unei cravate de pionier..
Muzica. Robert.



X-Press 2 & David Byrne - Lazy (Mowgli Goes Deep MIx)
Asculta mai multe audio Diverse »

Asa de multa galagie incat acum, stand singura in casa ma intreb : ce caut eu in viata mea?! Si ...de ce se termina vacantele?! Si iubirile..si fun-ul..si sucul ala de rosii bun de tot de tot..

Am participat la Kristal Club, o seara cu Dj Project, nice asa (destul de penibil sa cante oamenii aia fix langa public, dar in fine..Rumania)..si apoi in alta seara Lee BURRIDGE (fix atmosfera de acasa cu o exceptie care a dus la consumarea multor licori..nu o vedeam pe Andra, nici raze de soare in jurul capului ei..foarte buna atmosfera, lume ok, multa rau).
Am avut fete cochete, freze nebune si baieti frumosi. Groaznic black russian dupa tequila si inca ceva cu roz. Never, va zic!

Seara de revelion a inceput dupa deja cunoscutele ore de somn (3-5 pe zi, incepand cu 6-7 dimineata),

gratar, wii, dusuri, creme, apa, mop, wii, pahare pline, pahare goale, Lori in baie, Gica in baie, Mada in baie, eu in baie, Rob in baie, ei 2 afara in frig (nu erau singuri, noi ii studiam cu atentie de pe geam), suc de mere, suc de mere, J&B afara, J&B in casa,

sedinta foto si....

emokizii surprinsi inainte de a sta pe intuneric si a isi taia venele cu petale de flori. Totul era true, true de tot.

***********************************************************************************

In alta ordine de idei partea cea mai frumoasa (pentru mine care sunt batrana de acuma si asemenea activitati de dixtractie nu fac decat sa ma adanceasca in neagra depresie)

o veti gasi curand IN LOCUL ACELA MAGIC UNDE OAMENII SE SIMT LIBERI.
Ah! Am zis ca o vreme nu mai scriem pe blog, nu mai vorbim la telefon, nu mai chinuim pe nimeni cu inchipuitele noastre probleme.
Dar facem o lista cu ce avem de facut in 2009, ca trece viata pe langa noi (eu cu mine insami, clasicul deja plural regesc cu care ma alint in dementa de a crede ca sunt o printesa si ca exista si printi pe undeva si aceia nu sunt deranjati de cei 18 ani din capul meu, prost combinati cu infatisarea unei femei - inca nedifinita, imbracata suspect, aproape baietesc spre stiti voi cum si eu nu mai scriu).

Va doresc sa scrieti numai chestii bune pe lista cu ce vreti sa realizati in 2009. Eu am inceput destul de suspect anul..sau a doua zi?! sau mai conteaza..

Love was in the air, but of course it was my AIR, from my planet, you know me..talking about blue eyed boy (milky perfume :p), than the greek, than I don't know who..right now i'm not happy with my self.

Special thanks to Robert (that we love and muah+muah, kisses&hugs)+Mada+BB for this:
http://www.youtube.com/watch?v=3811N79n_R4

[Chorus]
If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear Id be a better man.
Id listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause hes taken you for granted
And everything you had got destroyed

la care se adauga:





I like them, I like them! I liked them first! Before I even met them I liked them! As soon as I met them I liked them right away! You hate them compared to how much I like them!

I'm steak! Me me me me me me me me!
=))

si apoi se adauga:


The Chemical Brothers - The Salmon Dance
Asculta mai multe audio Muzica »

Dansezi?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu