miercuri, 17 decembrie 2008

Telenoveaua continua - Femeia aceea..

..l-a parasit pe domnul acela dragut care mi-a scris. Romanca de la Craiova (stabilita in Italia) si-a parasit sotul si amantul pentru un tinerel. Eu ii spusei omului ca oltencele is aprige si au sangele infierbantat, dar cin' sa ma asculte?! Off..Olteanca alese un fecior fara un chior. Dragostele invinsera din nou, dar nu dragostele scriitorului ci ale oltencei:(
Dragul de el imi zice: mi-ai spus ca femeile is nebune, de ce nu mi-ai spus ca barbatii sunt prosti?
Pai nu toti sunt prosti decat aia care ne iubesc si pe care nu ii mai vrem, nu? Valabil si invers, ca nici cu muierea nu mi-e rusine.
As baloshi ore dupa un total nepotrivit, dar daca din gene ar da fix ala care trebuie, mi-as ridica privirea si as pufni "ala draga?! hahaha!".
Asta mai e valabil cica numa putina vreme, mi se prezise o soarta cruda, muci si lacrimi pe volan, singuratate oribila, negre depresii, lipsa totala de sex, etc.
Pana vine vremea de oroare, el da din gene, eu incerc sa fac teste si sa ma prinz unde s-au pitit hormoneii care au tropait asa de strasnic ani de zile. Cum e draga cu menopauza aia?! Pe ce site sa cetesc? Oare ma poate paste la 30+/-1 ani??
Asa ma anunta un domn dar eu nu crez. Eu inca ma dau cu parfumuri care starpesc emisia de hormonei (cica!). Om vedea.
Btw si telenoveaua mea antica respira. I-am pus oglinda la nara si am reusit sa zaresc putin abur, putin-putin. Iubirea hiberneaza. Mai e putin pana la vara. Cred ca la primul ghiocel scot nisipul din masina si plec sa o umplu la loc. Ah! Asta e valabil numai in cazul fericit in care un angajator va dori sa ma plateasca pentru MINE, cu bune si rele (incep sa ma indoiesc ca voi ma munci vreodata pentru barbati sub 30 de ani).
Dau luni anunt pe blog. O sa ma gandesc bine ce imi doresc, sa nu cumva sa cer ceva si sa mi se dea ca parca vaz ca ma procopsesc..

5 comentarii:

  1. se leaga o idila, dupa cum suav canta anushka

    auzi, fata! a ajuns umarul consolator al domnului! ptiu, drace, dar nu stii ca sufletele sensibile se ofera usor? si la dracu cu baby smellul disparut. il dai cu jhonson, ulei de kur de bebe! dau eu de la mara daca e!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, nu. mi a zis mie Simona ca e ceva in neregula cu omul asta, deci nu ne intereseaza nimica! Si oloioul de bebe il tin pentru noi sa ne facem pielea frumoasa! Nu dam la neni din astia din alte tari. Inca vrem miros de lapte! Sa fie clar. Tot ce trece de 35 nu ne intereseaza:))

    RăspundețiȘtergere
  3. bah, aia ca simon says, din manualele de engleza, mi-a placut mereu. si deci simona trebuie sa fie un omolog al lui simon, deci eu zic ca e credibila.

    dar totusi, nu fii asa de vehementa cu varsta. imediat ajungem si noi acolo. daaamn!

    RăspundețiȘtergere
  4. noi?! nu ma! eu nu stiu asa ceva. nu e adevarat, iti zic eu. Ca am vazut ca nici Peter Pan nu crestea deloc! Si sunt atateaaaa asemanari intre mine si el, ehe..

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu inteleg mai nimic din postul acesta, recunosc insa ca l-am "cetit" intre doua emailuri urgente.
    Tot ce rezulta e ca ne dorim ce nu avem...in cazul asta ar trebui sa va doresc sa nu aveti?P oate doar asa sa nu moara speranta.
    :)sunteti simpatice!

    RăspundețiȘtergere