vineri, 12 decembrie 2008

Romania cu 10 oameni pentru ea

Eu asa is de dezamagita de tara asta uneori incat uit ca mai sunt si multi oameni minunati in ea. Am vazut aseara un film in care din nou, tot in America, se ducea naibii viata pe Terra. Un Keanu mai in varsta dar frumos foc, cu acelasi mers ciudat, se "nastea" dintr-o placenta si vroia sa salveze Pamantul. De noi. De oamenii care distrug. Acum ma uit la emisiunea asta si vad oameni, oameni care imi aduc aminte ca in film Keanu vedea o mama tinandu-si copilul in brate si isi dadea seama ca oamenii, astia care distrug planeta iubesc.
Deci le mai da o sansa la viata. Si desigur o sansa de a schimba ceva. In partea a doua a filmului, cea care nu se va ecraniza niciodata desigur, Keanu se intoarce, baietelul negru este mare si Pamantul este deja distrus de noi, oamenii. Norocul fu ca in prima parte Keanu adusese cu el niste sfere in care "luase" din toate speciile de pe Terra, ca pentru arca lui Noe:) Ce baiat Keanu.
Am deviat. Ma uit la o emisiune, vad o sala plina cu oameni pe care majoritatea din noi ii stim - scriitori, actori, sportivi de performanta, politicieni. Toata floarea cea vestita.
Acum is mandra.
Sunt doua voci in Romania care nu au nevoie de nominalizari sau de castiguri.
(Pacat de slaba calitate a filmelor de pe youtube)

Doamna Maria Ciobanu


Andra


"„Îmi plăcea mult, dar simţeam în inimă şi în glas un fel de impuls, o nevoie de a spune şi altceva şi altfel despre ciocârlie. Mă jucam cu bucurie pe cântecul vechi, urcam din el, reveneam la el. Aşa s-a născut «Lie, ciocârlie»." - 23 iulie 1977 MARIA CIOBANU

(Nu am nimic de scris despre politicieni dar ma bucur ca Victor Ponta a fost pe locul 1.
Am ratat ziaristi, acum is oamenii de afaceri si castiga Tiriac. Previzibil si felicitari.
Enervanta dna Banica:)) Exact genul de sotie pe care nu'l suport, fir'ar sa fie..Habar nu am ce alte categorii au fost, sunt mereu rupta de Realitatea asta - la propriu si la figurat.)

Domnul Mircea Ionescu Quintus a ajuns la 92 de ani. Ne spune ca este mandru ca este membru al poporului roman. Asa cum suntem..Sper sa nu fiu nevoita sa ajung la 92 de ani pentru a putea sa fiu mandra ca sunt romanca..Poate ca dezamagirile din ultima vreme s-ar sterge cu buretele daca as vedea ca altii o duc mult mai rau si se lovesc de probleme mult mai grave decat mica recesiune beteliara (sau era betegita?! betelegita?!).

Doamne ajuta ca sunt romanca. Daca eram din Iran probabil as fi fost biciuita pana la moarte pentru nesupunere. Pe de alta parte daca ma nasteam intr-o alta lume..ce succces aveam cu nebunia si efervescenta mea, phiii!

Off topic - Miki revenii care va sa zica! Nu eu draga, Miki..stie ea care. Imbratisam si vrem o veste..anume. In particular. Doamne ce imi place sa scot rufele la soare aici in curte!

11 comentarii:

  1. vaai, dar ce primire! dar nu trebuia! sa scoti tu tocmai fata de masa de duminica si sa pui numa' bucate alese pe masa aici, in curte? exact langa rufe? :D

    cat de in particular? sunt femeie maritata, stii... (blush blush)

    asa, da.. si vroiam sa scriu ceva de post, dar fuck it! am uitat cand m-am luat cu onoarea

    RăspundețiȘtergere
  2. Aia cu Victoras Ponta a fost buna...inca ma amuz copios. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey, dar ai vazut la 10 Pentru Romania ce frumos a fost momentul cu fata care sta cu capu-n stele?
    Geniala aia de 24 de nai care a decoperit ca din Univers lipseste o bucata, iar descoperirea ei a facut inconjorul lumii....
    Si ea e ROMANCA!!!!
    Asta da motiv de wow, pe subiectul "mandri au ba" de tara noastra...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic ca tot Victoras Ponta e mai tare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu va intreb asa: pe fata aia cine a votat-o?! Tot oamenii care i-au votat pe restul? Ca nu ma prind..Dupa emisiune m-am surprins cu Dinescu revoltat care zicea ca oamenii din piatza de la Obor au ales cei 10 romani..ash..

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred ca au votat oamenii...de bine.Restul sunt deja afara stabiliti si nu s emai intorc...dar oare or fi fericiti ca sunt romani?

    RăspundețiȘtergere
  8. fata a fost premiata de ziarul cotidianul, juriul alcatuit din redactia care a cercetat problema
    fata care a venit din Seattle sa participe la gala aia(din pacate de 2 lei ca efectiv boborul a votat si atat).

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. te invit la:

    My Grandma’s Backyard – Christmas edition

    Data: 20 decembrie 2008
    Loc: Club TEPHRA (strada Eforie nr. 14).
    Intrare: 10 Ron
    Program: 12.00- 18.00
    Concert ANEB: ora 18.00
    After party MGB – DJ Acidulate (intrare liberă)

    Anul acesta, MGB îl ajută pe Moş Crăciun, reunind la un loc 20 de designeri şi artişti din domeniu handcraft pentru a vă asigura un Crăciun plin de cadouri.
    Ţinuta obligatorie a acestei ediţii este mohairul – plăcut la atingere şi călduros, mohairul ne trimite imediat cu gândul la un foc mocnit în şemineu şi o încăpere învăluită în miros de scorţişoară, exact atmosfera pe care vrem să o recreăm la această ediţie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Itzic mort...vand Trabant!

    (ma scuzati dar vad ca asa se poarta pe aici)

    RăspundețiȘtergere