luni, 8 decembrie 2008

Luxury Show si weekend

Well..nu pot sa spun ca m-a dat ceva pe spate. Nu am inteles ce era cu rochitzele satinate de pe hostesse, asa "de nunta", pacat de fetele alea. Si pantofiorii prost alesi. Era o bunesa la Maserati..In rest ce sa zic..unde-i luxul ala din filme? Acele femei superbe? Genul ala pe care si un sac sa pui ele radiaza. Trei-patru barci, multe masini dar nimic spectaculos, neste telefoane, acel personaj care m-a lasat masca la Bambu (cu U) - un "domn" in adidasi aurii si cu o bentitza, era si aci, la Luxury, sunt aproape precisa ca de fapt e un om f. misto si de asta mi-l tot scoate Cel de Sus in cale, poate asa nu mai judec oamenii dupa bentitza sau adidasi..

Am gatit sambata cu Donadora, orez cu creveti si lapte de cocos + legume chinezesti, totul din congelator. Am aflat astfel ca pana si crevetele face caca si acel caca sta intr-un mic-mic matz care culmea! se afla in creveta, sub cochilia aia pe care eu de obicei o scot dupa ce am gatit fiara. Asa ca a scot biata Dona caca-ul din creveti, cu aia Jumbo a fost ok pentru ca fiind mari a mers repede, da' nu va zic ce intentie marsava avea?! Sa scoatza si din starpiturile alea mici, pe care btw am facut un mega efort sa ii decortic (asa se zice?!). Oricum, good food. 
Seara good party, too much sex and stuff for my new virgin life so I moved on to another place with nice music and different people. Unii pe care nu ii stiu si nici nu imi trebuie caci oricum mi-e indiferent tot din jur. Am plecat devreme acasa, nebauta si inca mirata de reactia mea de la inceputul serii..whatever. Si ieri, duminica am fost din nou moarta. Bila razvratita si-a facut numarul si m-a tintuit la pat. Nedrept organ! Inteleg sa se razbune cand beau sau fac exces de zel si nu dorm destul noaptea, insa acum nu era cazul. Am ars-o aiurea saptamana asta e drept, am dormit putin, mais sans alcool..c' est pas possible..
In rest totul e iluminare. Si tre' sa plec putin. Am eu un loc secret..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu