marți, 23 septembrie 2008

Prin Bucurestiul de sambata si duminica

Pacalita de soare si de nebunia de pe strazi am iesit sambata si duminica din casa, cu aparatul de gat si rucsacul in spate, ca un turist. Am inceput plimbare pe Quinet la targul de antichitati si apoi am coborat usor spre cartierul vechi. Lume multa si pestrita ca de obicei. Ce mi-a placut insa a fost ca orasul parea VIU. Oamenii erau fericiti. Nu am mai vazut atata lume pe strazi de multa vreme..

Duminica am luat-o de la capat si mi-am pus pe picioare raceala care m-a tintuit in pat ieri toata ziua. Cine mai era flu-flu in balerini ieri?!

Asta micu' urechiat e o papusica de pe la 1950 cica. E ai Inei si ii prevad un viitor stralucit in mansarda micii blonde.


La BNR lumea astepta pe Busuioc in timp ce un biet cuplu avea nunta la Terasa Doamnei, nici nu vreau sa ma gandesc cum le-o fost nunta celor doi cu tot puhoiul ala de lume care se uita la miri prin geam ca intr-un acvariu.

Pe langa Market 8 se canta cu foc, la fix ales locul caci orasul vechi e plin de ocupanti mari amatori de muzica lautareasca. Ce am auzit destul de des in multime a fost "ai grija la geanta".

Si mai era si domnul asta simpatic cu pasarea lui si bastonul. De moustache nu mai zic..

Duminica am baut cafea si am racit de tot la Chocolat. Si mi-au placut caii astia caci imi aminteau de cei din Viena de la Sf Stefan. Dar acolo era cu totul alta atmosfera.
Despre alte chestii facute in weekend vom mai vorbi cu niste poze

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu