miercuri, 17 septembrie 2008

1 An NIKON in Romania

Aseara am avut placerea sa participam la un eveniment care ne-a adus multa bucurie - lansare Nikon D90 in Romania la proaspat renovatul Hotel Radisson (fost Bucuresti). Lume multa, o parte cu copii la gat mandri foc. Al meu copil a stat acasa cuminte si m-a asteptat.
Dl. Masai ne-a spus cateva vorbe despre produsul nou lansat.


Alina Dumitru, campioana olimpica la Beijing a dat de pamant cu vre'o doi feciori din sala

Am avut parte si de un moment de Kendo

Apoi o sceneta cu doi actori "despre" care ne-am dixtrat.


Vedeta absoluta a serii a fost D90 pe care asteptam sa punem mana si sa il "testam" insa sushi-ul a detronat noua camera de la Nikon si a bucurat gurile de Nikonisti invitati la petrecere.

si dulcele..
Per total un eveniment reusit, multe multumiri Pr-ul de la Skin (Vera Ularu) si echipei care ne-a medaliat pentru ca folosim Nikon.
Cateva nedumeriri totusi:
- ce facea domnul ala de la un magazin care vinde Nikon de pe Covaci (cred), la o lansare Nikon cu o sputza de aparat Canon?! Pai e frumos domnule?!
- ce era cu atatea vedete Antena 1 la eveniment? Nimeni din Pro tv nu are Nikon sau din Prima Tv? Hm..strange..
Adelin Petrisor a fost imaginea D700 si era inca in Antena, nu?
Domnul Zaharescu - ce om de marketing..Mircea Radu si el era in sala.
Dar nu el este PRIMUL utilizator de D90! Ci Lucian Mandruta.
Ce poze frumoase a facut dl. Mandruta cu D70-ul lui! Pacat de bietul aparat cu care se puteau face minuni daca dl Lucian stia cum sta treaba cu diafragma..Da, se puteau blura detaliile din background.. si oamenii. Se pot face multe cu un D70. Mi-au zis mie niste "baieti" :))

- cine erau blondele care dansau cu noul CoolpixS60 frumos accesorizat de Mihai Albu?
[Un numar de telefon, daca se poate..pentru un prieten foarte drag..]
(atentie asta e ultimul trend in materie! Iei un brand, adaugi un nume sonor de designer roman si TZAC! un alt produs. Foarte buna ideea, vezi Renault Cosmopolitan accesorizat de Venera Arapu)

Felicitari Skin.
Si Nikon..Ah! Noul D90..Beauty..Si D700..ce sa zic..

Ah! si uite si Shpionul de la Cannon, pitit dupa scaun tragand in poza evenimentul:)) Altul decat domnul de mai sus (cu magazinul, da..de pe Covaci..da. Nu dam nume, nu facem reclama..)
Multumesc pentru fotografii lui Euu, caci ale lui is drepturile de autor.

4 comentarii:

  1. Parerea mea ca in locul "bilbelor" [foto] ale d-nului Mindruta se putea incerca o demonstratie live a "muschilor" noului D90, despre care nu am aflat aseara nimic [interesant adica]in plus fata de ce se stia.
    Plus ca m-ar fi "mincat palmele" sa ma joc cu un D700, ceea ce nu s-a putut. :)

    In mare - un eveniment placut,lume multa [si buna], atmosfera linistita si "finutza". Pentru primul eveniment la care am fost n-a fost deloc rau. :)

    Aaa, da, si mincare a fost ok, ca doar pentru mincare ne-am dus :)

    Si hai cu telefoanele alea... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ca nu am aflat nik de d90

    buna seria de aseara, teci si pe la mine sa vezi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cele 2 fete sunt dansatoarele Andreei Banica, "imprumutate" pentru acest eveniment.
    Pentru un DSLR care filmeaza, mi s-ar fi parut natural:
    1. sa filmeze
    2. sa arate ce a filmat

    RăspundețiȘtergere
  4. @sir alex - exact ce spuneam si eu: se putea face o demonstratie acolo, in fata unei audiente selecte :)
    p.s. Pai si noi cum le "inchiriem" pe fetele [cucuietele] ? Ca eu am ratat momentul [eram la o cafea cu just a girl :P] si tare as vrea sa "vad" ce stiu sa faca ! ;)
    Sa nu-mi spui ca_cu bani ! :P

    RăspundețiȘtergere