luni, 7 iulie 2008

Thassos report day 2..Or something

E 12.49.Ma uit la un desktop de pe care imi zambeste the butterfly
efect man, tocmai am ucis un tantar cu trompitza elena,sunt partial
turmentata cu ceva vechi de 12 ani si ma uit/aud fashion tv. Va iau pe
rand raspunzand la comentarii si scriind cu telefonu'. Lumi baby apoi
cum ii Grecia nu stiu caci eu is numai insulara.Si aici sunt acasa.De
cand vad insula'n zare si pana pashesc pe mal is o emotie..Recunosc,
nu's treaza de cand am venit..Am suplinit ciorba de acasa cu blody
marry,dar am pus suc de rosii+8 vitamine!Pt purgatie! Andreeicule
frumos iti aduc ceva mai frumos! Anonimule care ma indemni la
desfrauri grecesti tre sa stii ca ma asteapta acasa un zambet cu ochii
albastrii..Oricum numa' 2 masculi misto am vazut.Englezi cred si spre
incantarea lui Bubu&Cristi domnii sunt gay si miros a lapte!!Exact cum
ne place...Dar ochii albastri de acasa si paharul cu licoarea sub 18
ani ne sugereaza sa ne calmam..Am o viata si daca postez dupa 1
noaptea, pe bune!! Dammit, tastele astea mici! Reviu..Vacanta e super,
traiesc un test de iubire la distanta si (din nou!) imi scriu povestea
in timp real.In micul meu fel romantic.Deloc matur, but fuck it! I
love to think that if I'm in love, so is he..As dansa cu Andra mea
nebuna acum..Mi-e dor de oamele mele si asta e sg chestie care aduce o
pala de vant peste minunea de a fi iar aici.Dar ele stiu ca ELE SUNT
MAREA MEA. Si blue eyes..El nu stie nimic despre mine sau marea mea. O
sa afle..Sau nu.Pana una alta imi zambeste de la 30 cm distantza, pe
ecran. Life is good man! Thassos rules. Whiskey rules big time!!
Duamne cu ce par blond si capu' cat casa m'oi trezi maine..Dar asta
seara am ascultat live Manu chao..Pt ca pe mine cine m'a iubit nu ma
va uita niciodata..Vai, ce modesta e ciudata maimutza! I love you
all..Bubu baby I miss u..But the blue eyes boy..Omg..O sa ma
ierti,stiu.Hahaha! Good night world,wherever u are. (sper ca am scris
corect, ca asa'i de buna beuturica asta ce nu pot spune!)

3 comentarii:

  1. lapte, ochi albastri? il sparg pe mirinda! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am fost pe 7 iulie la Manuchao dar in romania la Bestfest...au zburat manuchao si in Thassos...sau de acolo veneau?

    RăspundețiȘtergere