miercuri, 9 iulie 2008

Copii pe insula

Partea cea mai fun la plaja e spectacolul oferit de niste mici vietati
asemanatoare omului.
Mogaldetzele.Ieri m-am imbratisat cu beautiful Alma from Sweden,
1 an si 3 luni, 4 dinti si ochii albastri. Mama
frumoasa, inalta dar nu a dorit sa socializeze.Insa am socializat cu
tata, la fel de inalt si frumos..Cand ajung acasa pun poze. Tatal era
topit dupa Alma, am vorbit minute in sir despre minunea pe care o
incerci cand apare o mogaldeata in viata ta. Azi se deruleaza un alt
show, mai trist, la 2 m in fatza mea.
Lucas.
1 an jumate, 5 kg tot, blue eyes, 8 dinti. Si Down sindrome..E mic si firav, rade non stop,
alearga si o pupa pe ma'sa non stop..Pare un pitic din Alba ca zapada
si eu totusi il vad ca pe cel mai dulce copil de pe plaja. Si ma doare
putin stomacul..In rest totul e minunat!
Maine vreau croaziera si
delfini..Azi bai de soare si kalamaraki..

3 comentarii:

  1. Fata, sa nu te arzi! Sa te dai cu crema multa! Si ai grija tu cu bila aia sensibiloasa ca a mea. Enjoy! Miss u!

    RăspundețiȘtergere
  2. ba da "arde-o" , dar la propriu,de ce nu, cu un grec frumos ,in loc sa socializezi cu taticii si asa ai sa "incerci minunea cand apare o mogaldeatza in viatza ta" !
    stiu ca suna crazy, dar daca tot astepti sa apara fat frumos, s-ar putea sa astepti o viata intreaga fara sa-l gasesti "pe ala care sa te merite"!si-n fond, mogaldeatza conteaza!do it girl!it will change your life and worths!

    RăspundețiȘtergere
  3. auzi, cu tatal suedez te intelegeai tot in timp ce dormeai? sau vorbea vreo limba de uz general? si ma-sa de ce nu era prietenoasa, oooofffff, pe astia ii tampeste vremea de la ei de acasa, iti spun!

    RăspundețiȘtergere