marți, 22 iulie 2008

Random photos..


Langa steag la Glifoneri

La Pachis Beach, Cafe tropical, acolo unde e locul nostru de nababi. Fuarteeeeeeeee inchipuita desigur, fumand tigari de foi

Abia trezita din somn si bulversata de lumea din jur

O ratusca singura intr-un pat mare de printesa

Cu pantalonii mei urmariti de fashion police, in Limenaria in port

Uite asa umflam eu la saltea in incercarea de a ma mentine pe o linie de plutire.

Am fost Pink la Kazaviti, in brat cu leandrii si mancand regeste..

M-am pupacit cu mica Alma la Golden Beach

M-am prajit la Glifoneri unde Nikitas si-a adus aminte de mine, the beautiful Romania from the radio station:)) (grecii astia, ce oameni..)




Si continuam ...

2 comentarii:

  1. fata, te-ai distrat!asta conteaza!
    a, si-ti sta bine in portocaliu!de tinut minte!

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am distrat asa ca trebuie sa ma intorc..

    RăspundețiȘtergere