miercuri, 30 aprilie 2008

Easter report - on the road

Am plecat azi dimineata din Baia Mare. Am urcat la Sighetul Marmatiei si apoi am mers la Sapanta. Nu mi s-a parut nimic vesel in acel loc albastru, ba din contra, povestile acelor oameni erau triste...De multe ore merem printre munti, mi-am udat blugii in zapada in pasul Prislop. Am sarit si am facut poze minunate! Mai avem ceva vreme pana la Piatra, unde Anigram ne asteapta cu patucuri calde. Noi ducem horinca si povesti. M-a socat diferenta intre Maramuresul verde si defrisata Moldova! Au taiat padurile! Tot pamantul o sa cada pe ei pentru ca nu au stiut sa pretuiasca natura..Parca in Moldova is mai rele potopurile decat oriunde...Suntem in drum spre Bicaz, e 22.30 si ne hahaim in noapte ca sa treaca vremea mai fuga. Maine sarbatorim 1 mai muncitoresc!!








(scris din masina si updatat acasa cu poze)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu