vineri, 28 martie 2008

Diminetile mele's albastre

E 5.29.Am terminat filmarea, am dus pe Cora Gramos acasa pe la 5 si
stau in masina in fata blocului asteptand ora 6. La 6 suna ceasul
maica-mi si tata se trezeste sa puna cafeaua. In stanga mea un cer din
amestec de culori se rupe de un alt cer, inchis. La 21 imi canta Alex
despre cu "daca dragostea dispare"..Nu am o bricheta si ma mentiu
treaza scriind. Mai am putina benzina, sper sa ma tina pana coboara
tata sa ma culeaga din masina..S-au stins si luminile de pe strada.
Vreau sa dorm..Vreau doar sa dorm.

2 comentarii:

  1. :)

    intimplator pot spune acelasi lucru, ca vreau doar sa dorm, desi este 5.14 dupamiaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-ai adus aminte de melodia stelei enache... :) diminetile mele sunt mai mereu albastre... cu portocaliu...

    RăspundețiȘtergere