luni, 18 februarie 2008

Calde, de dupa examen

Am scris numai patru pagini, desigur nu mi-a picat nimic din ce imi doream, ne-au omorat cu Campia Banatului si Anglia de Nord si Centrala. Partea frumoasa a fost al treilea subiect - Potentialul Turistic in Bucegi. Partea cea mai grea este de acum pana in seara asta cand se dau rezultatele..imi tzatzaie fundul si am un nerv la stomac..
Ce ma enerveaza emotiile astea! Vreau si eu emotii de oameni mari, sa astept sa vad daca iau fiica-mea premiul I sau II..
Am obosit. Ma simt slaba si sfarsita fir ar sa fie. Am venit putin la birou si astept sa treaca vremea.

3 comentarii:

  1. Nuuu, nu exista "emotii de oameni mari"...Doar blazare, nepasare, ne-visare, ne-inceput...Sa te bucuri ca esti asa, ca mai poti sa arzi pentru ceva, sa speri, sa o iei de la capat. Cel mai frumos compliment pe care mi l-a facut cineva drag a fost: "Esti vie!". Asta iti doresc si tie.
    P.S. Daca stiam, te scoteam la o cafea mare si dulce si povestita, sa mai treaca vremea. Sa ne spui cum a fost.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! Mie imi plac emotiile si starea aia ca stau pe carbuni arsi:) Sa ne dai de veste daca ai trecut cu bine examenele astea nesuferite care te-au istovit. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa lasi vorba despre rezultate pls.hugs

    RăspundețiȘtergere