joi, 21 februarie 2008

Back in biznis

Nu mai scriu nuvele si fictiuni, nu mai scriu romane penibile despre "iubiri".
Am primit spre citire o carte si deja sunt la jumatatea ei. O sa scriu despre aceasta carte cand o sa ajung spre finalul ei, cert este ca am constatat ca nimic din ce as scrie eu nu a fost deja scris de altcineva..
Cartea pe care o citesc este povestea unui barbat.

Citeam si ma gandeam ca baiatul meu vrea sa ma pedepseasca dandu-mi sa citesc asa ceva, nu cred ca vrea sa imi deschida ochii asupra unei realitati despre care crede ca nu is suficient de constienta, cred ca vrea sa ma puna in fata unor fapte, a unor situatii pe care cineva le-a deja trait. Mi-a spus ca este o carte grea si totusi eu am sorbit fiecare cuvand din ea, nu mi s-a parut grea deloc..

Mi-e bine. Trebuie sa fac ceva, altceva. Am terminat cu scoala si ma gandesc cu groaza: EU ACUM CE FAC?! Povesteam ieri cu Tomasin si radeam - acum ce scuze o sa am sa ma plang, sa fiu stresata?
Ok, o sa muncesc, asta imi este clar, dar eu tot simt nevoia unei alte provocari. Car dupa mine aparatul foto si nu ma misca nimic destul de tare incat sa il scot si sa apas pe un buton.

Afara este atat de frumos..vreau o dimineata in care sa ma vaz cu babe si sa dorm jumatate de ora cu el. Nici macar nu vreau sa ma bage in seama, vreau eu sa dorm si el sa stea acolo. Atat imi doresc pentru saptamana asta (ce e azi??).
Ah! Vineri sau sambata am decis sa ies si sa ma destrabalez ca o sarbatorire a licentei. Despre trecut balta catre Dona si fetele intreb asa: Pai bre! Nu zisesi ca vii tu in tara?? Anul asta se marita sor'mea, daca o sa muncesc mult trec balta - hai sa ne punem de acord si sa incepem demersurile. Vin io si revenim tughedar in Romanica sau vii matale incoace?

Un comentariu: