joi, 6 decembrie 2007

Printese necunoscute sau date uitarii



Libraria Carturesti a gazduit aseara o minunata adunare de printese si printi contemporani, cu varste cuprinse intre 2 si 40 de ani. Ne-am asezat pe perne moi si am urmarit o proiectie cu imagini despre Printese necunoscute sau date uitarii, timp in care 4 tinere actrite ne-au povestit despre eroine nemaiauzite. S-au impartit distinctii si cadouri de la Mos Nicolae, copii au fost fascinati de eveniment iar noi ne-am bucurat de un ceai bun si o atmosfera calduroasa, la propriu si la figurat.
M-am regasit in Printesa Talmes-Balmes si va invit sa rasfoiti aceasta carte cu ilustratii extrem de frumoase pentru a va descoperi inaintasele.

2 comentarii:

  1. Ce frumosssssss! As fi vrut sa fiu acolo...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu printesa Niah Romanovici vreau sa va spun ca daca as fi acolo as incerca sa schimb niste randuri... dar acum si asa este frumos :)

    RăspundețiȘtergere