marți, 23 octombrie 2007

Zi cu soare!

9.15 - m-am trezit intr-o caldura de poveste, numai lemnele lipseau mocnind in foc. M-am pregatit de munca, tras pe mine geaca de sky si fularelul si cand colo ..ce sa vezi? SUARE!!!
M-am dezbracat langa masina si am zburat cantand catre munca si trimitand mesaje oamenilor pe care vroiam sa ii bucur cu vremea de afara.

Muzica mea azi:

Mirelei, Alexandrei, Monicai, Donei, Inei (caci la ele ma gandesc cand aud asta):



Lumii mele:



***********************************************************************************
Muzica mea aseara:

Lui Theo (care stie cum este cu Su di noi)

Un comentariu:

  1. Imi place cintecul nr.2! La care Ina te gindeai, la mine?:) Sau ai o prietna cu acelasi nume? Anyway,vreau sa te includ pe my blog si nu stiu ce adresa sa pun, cum sa scriu.www.justagirlblogspot.com? sau cum? daca ai timp, sa imi spui adresa exacta. Merci!

    RăspundețiȘtergere