miercuri, 1 august 2007

Ce vreau sa ma fac cand o sa fiu mare

Ma tot gandesc de ceva vreme: ce vreau sa fiu eu cand o sa fiu mare? Cand eram (si) mai mica (decat sunt azi!) primeam tot felul de sugestii tampite: vorbesti foarte mult si foarte repede - e clar, fa-te avocat! Hahahahahah! Ai note mari la limbile straine si iti place sa vezi filmele fara subtitrare..deci LITERE! Da-i la litere. Asta este viitorul.

Nu. M-am gandit. Initial vroiam sa am un job care sa aiba legatura cu copii - educatoare, invatatoare, asistent social..habar nu am. Apoi mi-am dat seama ca in afara de copii, cel mai mult pe lume iubesc apa. Deci ceva care sa implice copii si apa.. instructor de inot! Da, dar pentru asta eu insami ar trebui sa stiu sa inot. Fara snorkerul care imi da puterea magica de a pluti..Mda..Nu merge asa.. Acum ma gandesc. Imi place sa fac poze. As putea sa fiu fotograf de nunti! Imi plac oamenii fericiti. Nu pozez decat nunti cu miri si sochroshenii fericite! Nu fotografiem la nunti cu mirese nervoase, miri ametiti de alcooale, soacre nemultumite.

Pe de alta parte mi-ar face si mai mare placere sa fotografiez copii. In apa. Cu apa, langa apa, pe apa. Copii+apa=fotografii=mi veri hapi.

Asta vreau sa ma fac cand o sa fiu mare: fotograf de copii acvatici!! fotograf de sirene si neptuni! cum se numste barbatul sirenei? siren? nu..e alt cuvant.

Ma fac fotograf(a)...
La naiba cu toate meseriile astea tampite. Trebuie sa fac ceva care ii face pe altii fericiti. Si asa si eu voi fi fericita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu