luni, 30 iulie 2007

De ce imi vine mie sa plang

Cred ca sunt nebuna. Uneori.. nu cred ca sunt nebuna mereu. Visez cum caut oameni. Oameni despre care nu mai stiu nimic de ani bine de zile, oameni pe care i-am iubit sau nu. Si caut.

Apoi mai am niste chestii. Ciudate, zic eu. Nu pot sa intru in nici o biserica fara sa nu imi inghit lacrimile. Am obiceiul cand aprind lumanari sa zic repede multe nume, incep cu oamenii pe care ii iubesc si termin cu nevestele lor, cu copii, mame, frati. Asta e valabil la cei in viata. La morti lista e mai lunga, trebuie amintiti toti si la fiecare am ceva de spus. Lui/ei.

Am piese pe care cand le ascult mi se sparge ceva in minte si mii de cioburi de sange imi scarjelesc pleoapele cu care imi strang lacrimile. Pentru ca supefetele nu plang nu?! Mai ales astea rele ca mine.
Zic despre nebunie dintr-un motiv. Desi stiu care sunt piesele care imi aduc plansul, nu ma pot opri din ascultat. Imi aduca aminte ca atunci cand eram mica si vroiam ceva foarte tare incepeam sa plang, la rece, din proprie initiativa pentru ca am vazut eu in filme ca picele care plang au mai mult succes. Tata radea si ma intreba mereu: de ce plangi??A, poate vrei sa te descarci. Pai..plangi si vorbim cand termini.
Asa si acum.. Poate vreau sa ma descarc nu?! Nu stiu de ce as putea sa ma descarc, dar..


2 comentarii:

  1. sunt niste probleme nerezolvate din trecut cu unii oameni care iai iubit si niciodata nu ai reusit sa le ceri iertare daca leai gresit sau nu tiau cerut iertare daca tiau gresit ceva este din trecut ce te macina gandestete bine

    RăspundețiȘtergere
  2. oti, tu esti bre? Aceste probleme din 2007 au fost deja rezolvate. Nu reusesc sa mai plang de ceva vreme, decat cu motive serioase. cum ar fi daca moare cineva. altfel nu. lacrimile nu se irosesc pe oameni care nu merita, barbati inutili sau femei rele:) suntem in 2010. am deja ceva mai bun de facut, am iertat cat am putut, cine avea de iertat ceva la mine, sa o faca sau..sa mai ierte si Dumnezeu in ambele tabere:) daca esti Otilea, te pup tare. daca nu..asta e.

    RăspundețiȘtergere