marți, 12 iunie 2007

RBD

Pentru ca sunt o simpatica si pentru ca o iubesc pe Alexandra, asta seara merg la concert RBD. Eu o sa arat ca o tanara mamica..asa parguita, la 30 de ani. Alex are 10 ani:) este o mica Alba ca Zapada, are pielea alba si un par lung negru, deci proabil observatorii vor gandi ca seamana cu tatal ei, nu cu mama:)) Habar nu am cine sunt RBD, am vazut azi noapte ceva la tv, o nebunie cu zeci de fetite care puneau intrebari intr-o spaniola de telenovela. Imi aduc aminte ca pe vremea mea noi luam autografe de la Minculescu si la spectacole ne cantau Loredana (o versiune veche) si Daniel Iordachioaie, un fel de Elvis al copilariei noastre. Acum fetitele vor RBD. Cred ca o sa ma distrez foarte tare si o sa ma simt foarte batrana si mama. Asa cum mi-am dorit mereu sa fiu. Mama nu batrana! Hihihihi! Cred ca o sa fie foooarte interesant. La pretul biletului (care il depaseste pe cel al Rolling Stonesului:)) ma astept la un mega show. Sorin zice ca genul muzical e un fel de "corazon- latino- rock. Si ca "merge". Sincera sa fiu ma astept la multa buna dispozitie si la multa energie buna emanata de miile de copii de acolo. In urma acestui eveniment voi stii cam cum este sa fii mama unei fetite:) Sa vedem daca dorim sa ne reproducem si sa rezultam fetite sau baietei.
Imi doresc succesc si red bull (ca sa rezist dupa putine ore de somn si o zi de filmare).
PS - da, sunt mamica, am fustita! nu am geanta, nici dres, dar am fusta. hihihihihi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu