miercuri, 13 iunie 2007

Impresii dupa concert


Organizare de rahat, bilete extrem de scumpe pentru conditii deplorabile. Clasic romanesc, musai de aflat cine isi ia banisohorul. Scandal specific romanesc cu mame grasane si prost crescute care cu tot cu toate picele din bloc s-au asezat pe alte locuri decat cele pentru care platisera, circ cu bodyguarzi si fete frumoase (Sophia, pupam), grase iritate si ...mii de fetite. Mii de fetite innebunite, imbracate nu-stiu-cum ca sa semene cu RBD, cu cate 12(!) bratari, ca asa are nu-stiu-care. Ah! Pardon, am uitat a zice: lume buna la cantare. Micutul Will care a dat autografe si a stat in rand cu lumea, acolo la 1.800.000, dl. Geoana cu o superbitate de fetita, nu-stiu-cum-il-chema mare manelist grasut asa si maronel..Eveniment monden cum s-ar zice. Concertul a inceput extrem de tarziu, dupa ce ca imi era rau, am mai zacut in soare pret de multeee minunte. Ce mi-a placut: miile de voci de fetite care cantau, care sufereau cum am fii suferit noi acum 20 de ani daca veneau sa ne cante NKOTB...gresit graiesc, acum 20 de ani era anul de gratie 1987, deci nu am fii avut la cine sa cantam....sa zicem acum 12 ani:))Whatever. Ce nu mi-a placut: clasica cacanarie romaneasca de la intrarea pe stadion, sa nu ai suculetz si de mancare, sa nu ai umbrela sau bricheta si tot asa. Nu mi-a placut ca m-am simtit foarte mare/batrana/duamna si ca toate picele m-au tratat cu saru-mana, incld. Sophia care are vre'o 20 de ani acum...cred ca e momentul sa fac un copil, ca sa nu ma mai simt prost cand fetite de 10-20 de ani imi spun saru-mana. Hihihihihi! In rest a fost ok. Mi-a fost rau pana am ajuns acasa si am adormit. A! Ce mi-a placut: instrumentistii lor! Foarte bun dl. de la Bass si inca un domn de la chitara - nu stiu cum il cheama dar e din Argentina.
Voila les photos:))

2 comentarii: