vineri, 25 mai 2007

Pimp my keys


Pentru ca eu sunt noua in treaba asta cu blogul, tot descopar chestiuni.Care ma amuza. Ieri mi-am fotografiat cheile:)) spre hahaiala colectiva.
Cheia cu un leushor este cheia Micului Jder Negru, masina si prietena mea de fiecare dimineata. Brelocul l-am primit de la MMSF, e o inimioara cu o alta inimioara mai mica in ea, pe o parte a inimioarei mici este o stea alba pe fon rosh si pe verso, ce crezi?! o surpriza! o vacuta zambitoare, cum numai prin muntii din Elvetia se afla. Pe carabina se situaza dupa cum urmeaza: doua chei patratoase, sus si jos, yala de acasa plus una cheie nefolosita ever, de la interfonul de la intrarea in bloc + cinci chei necesare patrunderi in sediul institutiei de maxima securitate unde prestez - cea mai lunga si complicata + cea mai gauroasa si gaunoasa sunt susul si josul, la care adaugam cu drag - cheia de la poarta, cheia de la interfon si inca o cheie care nu stiu de la ce este dar ma tem sa o arunc si sa aflu ca era de la vre'o gasoniera secreta.
Ma uit la voi si ma uit la mine si ma intreb : oare toti stramosii nostri au fost chelari si chelarese la curtile domnesti?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu