marți, 13 noiembrie 2012

Be good


Acum o saptamana, sambata, copilul a facut o aterizare fortata de la inaltimea de 1 m. A cazut pe geaca roz din dotare, s-a speriat destul de tare si a plans cu spume. Noaptea am plecat la TM si acolo am observat ca L si R au devenit dintr-o data consoane neprietenoase..Katiu cea care canta "multi ani traiasca, tataie sa traiasca" nu reusea sa spuna clar "vrea lllllllllllaa mami" sau "da-mi jucarrrrrrrrrria". Ne-am intors la Bucuresti si aseara am mers la spital, unde am avut parte de o nebunie..Desi copiii au prioritate, am stat in total 4 ore. Kate a dansat tot timpul, nu a vrut neam sa se aseze pe patul ala rece de la tomograf, nu a vrut nimic. A fost sedata cam cu forta apoi am asteptat 1 ora sa isi faca efectul. Asa ca 1 ora a dansat in triaj, alaturi de smurd si asistente dragute. A cazut lata si s-a trezit pe masa, cu ochii mari..Ne-am iradiat amandoua pret de cateva minute, ne-am tinut de mana si i-am spus povesti cu misca, musca, mickey mouse..
Tomografia a iesit ok, dar nu doresc nimanui sa astepte atatea ore, intr-o sala plina cu specimene care mai de care mai bizare..Caci ce iti e dat sa vezi intr-un spital..Betivul nebun care explica urland ca el nu e nebun, e bolnav la cap si vrea niste calmante ca sa plece acasa. Batranica cu perfuzii, jenata ca i-a fost desfacuta bluza si sta goala in fata atator straini, copilul muscat de cap si zgariat de un alt copil, la un loc de joaca, fetita de 1 an jumatate care a spart vasul de la buda cu arcada (ei bine, da frate!!) si o multime de alte cazuri cu probleme. Si in toata aceasta isterie, copilul meu dansand..Copilul meu dansand si cantand si intrebandu-ma daca am cumva o bombonica in geanta.

Aveti grija de voi. Nu va beti mintile, nu va imbuibati cu droguri, nu va aruncati cu skate-ul pe coclauri, nu va luati bataie in centrul vechi, nu alunecati pe gresie, nu va loviti la cap. Nu loviturile or sa va omoare, ci asteptarea pana aflati DACA e ceva in neregula cu voi. Daca puteti sa va cumparati sanatate cu bani, faceti asta! E cel mai bun sfat auzit vreodata de mine (e de la Monica G, stie ea cine, Mo a mea)
Am albit inca putin aseara. Eu alaturi de mama mea care azi isi face petrecere de ziua ei si azi noapte, dupa ce am venit de la spital a gatit minuni pentru colegii ei:) Mama mea, stalpul si baza. Mama mea care este cel mai rabdator om din lume..Uneori ma gandesc ca trebuia sa fii mostenit mai mult rabdare de la mama si mai putina "palavrageala" de la tata.

Ah! am avut si un show aseara. Dupa ce s-a terminat tot si ne-au spus ca tomografia e ok, medicul de garda, zisa si Steluta T. a refuzat sa imi dea filmul. Mi-a dat o fisa pe care scrisese ceva si mi-a urat sanatate si la revedere. Inaintea mea plecasera 3 parinti cu copiii safe si cu filmele in mana, ei bine, la mine nu a mers asa. Drept urmare..ne-am certat.Mi-a taiat o bucata din film si m-a invitat sa plec acasa. Neuitand sa mentioneze ca daca doream filmul de la CT trebuia sa ma duc la privat, sa platesc. Sa mori tu?!
Nu mai comentez nimic, dar sper sa nu mai dea ochii cu mine tanara medicinista, ca sa nu o coafez putin verbal. Aseara nu mai aveam putere. Dar e o lume mica:)
Suntem bine. Monitorizam copilul zburator si ne rugam sa treca repede si balbaiala si ne apucam sa verificam si dintii de soarec si o sa fie totul bine. Nu de alta, dar ne asteapta un Craciun de vis si vrem sa facem un super dans langa brad si sa cantam frumos, in gura mare "la multi ani!"
La multi ani bunica Dusica, mama mea, cea mai buna din lume:)

si un cadou special
http://www.youtube.com/watch?v=EHJOiMWR8GE&list=UURw_fNxfbKX3hqWblfz7XPg&index=4&feature=plcp



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu