joi, 26 aprilie 2012

Bad mom, good mom

fireste, puteam sa scriu titlul in limba romana, dar suna asa de rau..De mai bine de o luna de zile am 2 fetite, una mai zgubilitica decat cealalata. A mea e mai mica si mai violenta, Gia e mai mare si mult mai sensibila. De mai bine de o luna sunt rupta de realitate pentru ca m-am lasat dusa de ele intr-un joc ciudat pe care nu il stiu:)) Cand noi eram mici, eu si sora mea, era ceva foarte clar: ea era fata lui mama, eu eram fata lui tata. Acum, desi e mai mult decat clar ca eu sunt Missi pentru Gia si mami pentru Kate, uneori gagicile mele imi intind nervii la maxim si uita cum sa ma strige. Devin mamiiiiiii cald si plin de iubire pentru Gia si Miki, un Miki ciudat, pentru Kate. Fix cand pare ca Gia castiga teren, a mea o musca foarte tare sau o zgarie pe fatza aia mica si pufoasa, sau o trage de par. Mereu e ceva cu o coloana sonora pe masura. Nu stiu ce se aude la vecini, dar eu nu mai pot sa aud nicio mataiala, am ajuns cu nervii la pamant. Mai ales pentru ca stiu ca 99% dintre mataieli sunt FALSE si se vindeca, asa...ca prin minune cu o bucatica mica de interzis: ciocolata de obicei. Lacrimile se evapora instant, ochii se lumineaza, este uitata muscatura, sutul in spate, pumnul mic in ochi. Totul. Ele uita, eu raman praf. In fiecare seara le spun rugaciunea si le rog sa ma ierte si le multumesc pentru cat sunt de minunate si ele ma pupa si imi spun ca ma iubesc. Si in fiecare dimineata le promit ca urmeaza o zi in care nu le voi mai certa, nu le mai iau de ciuf, nu mai tip la ele. Si ele imi promit inapoi: ca nu se mai bat, ca nu mai intra dupa mobila, ca nu mai fac TOATE prostiile din lume. Si ma mint. In mai putin de 5 minute, in fiecare dimineata (frate!!!), cineva pocneste pe cineva. Sau cineva se impiedica si varsa oala cu pipi (eu avand o mare problema cu pipi-ul si cum mirosul lui), sau cineva incepe sa verse biberonul si sa..rada..
Asa incepe invariabil fiecare zi. Dupa lapte, ne schimbam in haine de casa - in 80% din cazuri e vorba de rochite care NU sunt de casa. Cu aceste rochii frumoase, se ia in primire sufrageria, unde sunt aruncate pe jos toate jucariile si cuburile. Acestea sunt stranse de circa 4 ori pe zi. Zilnic. De mama mea sau de mine. Ele sunt prea ocupate sa se aplece, in schimb!!! prefera ca imediat dupa ce au fost stranse jucariile, sa le mai verse inca o data. asa, for fun.
Pana la masa de pranz fetele se joaca, vorbesc, eu gatesc, apoi mananca. Cine vrea. Uneori cineva nu vrea si se culca asa. si usor aburita, adica plansa. Cand e frumos afara ne plimbam, mergem in parc. Rar. Pentru ca nu am avut noroc de vreme buna pana de curand. si pentru ca nu am avut 2 scaune de masina pana de curand. Indiferent ce le gatesc, cel putin un copil nu e de acord si il strica si pe al doilea. La fel si cum somnul, la fel cu orice le propun eu. Cele mai fericite suntem la tara, unde fetele alearga si eu am timp sa ma gandesc la mine sau sa vad un film. Am timp de curatenie si alte chestii domestice cand ele dorm. Si tot cand ele dorm sunt cele mai dragute din lume. Si nu ma plang, dar sunt satula sa aud mamicute care nu inteleg cum de e asa de greu, ca doar sunt niste copile si atat..Si ma deranjeaza, caci mamicutele alea au soti si serviciu si bani si de obicei un singur copil mic:)) Dar, ce mai conteaza..ce bine ca ele nu au FB si nu stiu ca eu am blog:)))
Kate se uita la pozele din telefon si se joaca cu mine un joc pe care il joc eu cu ea de obicei: imi arata si ma intreaba: ce e aici? O maimuta, ii zic eu. Ce e aici? 6 porci mici care sug lapte, zic eu. DE CE? zice ea?
Stiu ca nu sunt o mama rea dar stiu f bine si ca nu sunt o mama buna. Pentru ca nu am timp sa fiu o mama mai buna. Pe hol plange un copil. Kate a ciulit urechile si ma intreaba: cine plange??



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu