sâmbătă, 18 septembrie 2010

Nikon 3 ani

La fel ca si anul trecut, iata ca a venit vremea de sarbatoare si am purces cu mic, cu mare, catre Circ. Parul rosh (pregatit special pentru aceasta ocazie!) a fost asortat cu o pereche de pantofi cu toc la fel de rosii si cu geanta aferenta. Rosie, sa mearga cu margelele.
Prima mea iesire dupa nastere, fara Kate, cu papuci cu toc, cu oameni care nu vor sa vorbim despre copiii nostri, cu lume multe si pestrita (si straina! ce bine!!). Am plecat de acasa 2 mandre si ne-am vazut cu al nostru cavaler vrum-vrum venind el cu motorul (dupa ce noi deja intrasem si ne mingalisem printre straini). Spre deosebire de lansarea D90 care a fost de mare fitza, la Radisson, etc, etc, anul acesta s-a simtit criza:) dar totusi cei de la Skin au ales sa celebreze 10 ani de existenta (bravo!!) + 3 ani de Nikon in Romania.
Evenimentul a fost ok, nu pot sa il compar cu lansarea D90 pentru ca vorbim de 2 concepte cu totul diferite.
Nu am inteles insa de ce faci un eveniment foto la Circul de stat, in conditiile in care nu ai voie sa fotografiezi si sa folosesti fotografiile cu orice apare in spectacolul lor..Adica, sa fim seriosi, nu vorbim de Cirque du Soleil..si acolo pun pariu ca se fac poze:))
Gazda showlui, dragul de Horia Brenciu - am fost draguta si am zis initial "acest Sinatra al Romaniei" apoi mi s-a ascutit limba si am rectificat, numindu-l acest "Stefan Banica al Romaniei" - caci maniera de a face show m-a dus cu gandul la spectacolul lui Banica (singurul la care am fost, intr-un an, de Craciun - cand i-a luat foc unei fetitze parul de la o lumanarica..).
Dar! Brenciu e misto. Facand abstractie ca a acaparat TOT evenimentul, a fost ok. A facut chiar si dedicatii pentru domnii de la Skin si Nikon - piese alese, de la I've got you under my SKIN, pana la Another brick in the wall - se juca el cu numele domnilor - nu mi s-a parut fun cand a ales Pink Floyd, ma asteptam sa aleaga Jordy Dur Dur D'Être Un Bebe, pentru Jordi Brinkman - caruia trebuie sa ii dea un miel pentru cum i-a pocit numele..Brenciu e un MC ok si canta bine, mie imi place. Si imi place trupa lui, imi place ca ii simt ca se simt bine impreuna.
Numerele de circ au fost putine, dar ok. Cand eram mica, circul mi se pare URIAS, acum mi s-a parut mic, mic. Fetele aveau costume noi si frumoase. Si ele erau frumoase toate..Am avut emotii la numerele de trapez, o frica pe care pun pariu ca nu am avut niciodata cand eram copil si veneam la circ. Ma tot asteptam sa cada cineva si sa ne ingrozim toti! Ce ti-e si cu oamenii mari, ce tampiti sunt!
Apoi au venit tigrii. Obositi dragutii de ei. Doar un dresor, mai demult era si o madam leoparda care intra cu ei in cusca..Am mai cantat niste vechituri mereu la moda, apoi ne-am pozat superbele picioare si le-am pus pe fb..apoi s-a terminat.Cu confetti si cu un final potpurios al bandului, foarte frumos caci ne-a antrenat pe toti inainte de plecare:)

A fost galben, a fost dulce, a fost cu nuci, a fost cu tigrii:) Habar nu am cine face btl pentru Nikon dar in afara de catering totul a fost ok. Si cateringul e scuzat pentru ca e CRIZA si foarte putini mai aleg sa sarbatoareasca ceva..Aleg sa dea afara oameni si sa se planga, in schimb. Sau..toaca banii pe interese aproape personale si mai ard un tim bilding la munte unde isi cara si plozii si sotii, si uite asa se duc banii..
Multumim si anul acesta celor de la Skin si lui Nikon, caci I AM Nikon:) Bun sloganul, buna campania, bun Nikon. Si poftesc la un compact mic, unul care filmeaza hd, sa pozam si sa filmam pe baby K cum se face mare si merge cu mami la evenimentele din urbe.

ps - n'am poze, ce ciudat nu?:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu