luni, 12 aprilie 2010

Despre minunile pe care le putem salva

Am primit un link azi de la Ana Fulghetis. O poveste trimisa de Madalina (mama de minune de fetita) la o revista.
Ea e Andra Palade.
Povestea scrisa de mama ei o gasiti aici: http://apeluriumanitare.wordpress.com/2010/01/30/viata-andrei-depinde-de-15-000-de-euro/


Are 7 luni dar daca va uitati la ea pare mai mica decat e Gia mea draga. Gia are 4 luni si cam 7 kg. Andra nu cred ca are atatea kg..Pentru ca Andra este bolnavioara.
As putea sa rescriu povestea trimisa de Madalina. Sau as putea sa dau copy-paste..dar nu e cazul. Eu nu o cunosc pe Andra dar stiu cat am putut sa sufar cat am stat in spital cu K. Si fata mea este sanatoasa si creste cum vezi cu ochii..
Pe mine ma citeste multa lume. Am 364 de oameni pe care ii cunosc pe feisbuc. Desi nu am momentan niciun venit, incerc sa ajut cumva minunea asta de fetita..Ma uit la K care mi-a adormit acum in brate.
Daca aveti macar un copil cred ca orice cuvant al meu este inutil tastat. Daca nu aveti copil, ganditi-va la orice boala pe care ati avut-o cand erati mici si amintiti-va durerea din ochii mamei voastre.
Cred ca e destul de fapt sa va uitati la mocutza acestei papusi..Pana la sfarsitul lunii trebuie stransa o suma destul de mare de bani.
12.000 de euro. Nici nu pot sa ma gandesc ce e in sufletul parintilor.

12.000 de euro = 50.400 roni

Am incercat sa scriu intre plansetele lui K, mai noul vomat dupa ce mananca mai mult decat ii incape in burtica si o multime de pipikaka.
Mai trec inca o data datele tatalui, le copiez din scrisoarea Madalinei. Orice idee va vine, dati-mi de veste. Desigur au fost la ministerul sanatatii si nu i-a ajutat nimeni. Oameni bogati foarte eu nu prea mai stiu..o sa trimit insa povestea Andrei la cei pe care ii cunosc. Poate cineva stie pe cineva..Va multumesc:)

Palade Iulian Eugen
CNP: 1810824172351

IBAN: RO88BRDE180SV15681271800 - BRD Galaţi

Telefon: 0765.492.717, 0236317307.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu