miercuri, 28 aprilie 2010

500 de cuvinte nu mi-au ajuns niciodata..

50 days in 1790 words


24.00 – K mananca. Doarme langa mine, o simt cum incepe sa freamate, o trag usor spre mine, ii caut nasul ca un nasturel apoi ea gaseste sursa pacii supreme si timp de 15 minute nu mai exista nimic. Decat eu si ea legate de secretul lapticului.

03.00 – K mananca. Se aud sunete suspecte, ii pun mana la fundulet si simt fierbinte. Iau telecomanda, deschid tv-ul pe antena 2, vad ceasul. K mananca si sunetele nu contenesc sa imi incalzeaza mana. Ne ridicam, aprindem becul, schimb copilul care rade surprins de avalansa de partzuri.

06.00 - K mananca. Pe hol ii aud pe ai mei pregatindu-se de o noua zi de munca. Usa se deschide, intra mama, simt mirosul de anason si vad farfuria cu painicile unse cu unt si date cu gem. Nu vreau sa imi fuga somnul asa ca refuz trasul draperiilor.

08.00 - K mananca. Ne trezim cu Razvan si Dani pe care ii lasam sa vorbeasca timp in care adormim pana la 11. Sau nu.

09.00 - K mananca.

10.00 - K mananca.

12.00 - K mananca.

13.00 - K mananca.

Eu calc. Sau fac dus, iesim afara, pun la spalat. Intre timp K doarme sau ne jucam.

14.00 - K mananca.

15.00 - K mananca.

16.00 – Mami mananca. K doarme sau este in brate la tataie.

17.00 - K mananca.

19.00 - K mananca.

Am facut 12 pipikaka, am schimbat 3 scutece de panza de pe masa de calcat, am ascultat melodiile din burta pestelui colorat de cel putin 50 de ori, am auzit cel putin 10 parturi lipsite de eleganta, am ras la fiecare zambet din somn, am matrasit 12 pampersi si jumatate de cutie de servetele umede. La 12 pipi de copil, mami a facut jumatate de pipi si ala pe fuga. La 12 mese de copil mama nu a mancat decat o masa facuta de mama ei proprie.

21.00 - K mananca. Mami pregateste baia. K face baie. Apoi K mananca.

22.00 – Mami mananca. A mai mancat ceva la un moment dat, dar cine mai tine socoteala.

24.00 – Mami scrie. Langa ea e o cana cu ceai. K doarme si in cateva minute o luam de la capat.

50 de zile de motherhood = 50 zile identice

50 de zile cu K = 50 de zile diferite

K cand se intinde ca Superman si are obrajii rosii

K plescaind si cioflaind in vis ca si cand ar suge

K cu o privire vinovata, facand pipi pe mana mea fix in timp ce o schimb

K in cada senina si fericita, avand maxima incredere in mine

Priceless..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu