marți, 23 februarie 2010

In fata casei lui Kate..


cresc ghiocei, in tufe mici cu trei flori mov. Un elefant rosu cu urechile mari merge lenes si stropeste cu nectar din cand in cand. Mari de fluturi ii alearga imprejur. Micuta danseaza. Are flori in parul lung si cret si ochii de cer senin. Kate isi misca manutele. Acum cateva nopti am adormit amandoi la film, ne uitam la Tigrul si zapada dar ne-a rapus oboseala. Pe ea nu. In timp ce poetul cauta medicamente in Bagdad pentru a o salva pe iubirea vietii lui, orasul este bombardat. Kate s-a speriat si ne-a trezit pe amandoi, noi doi - parintii iresponsabili care dormeau cu copilul intre ei au fost treziti cu un sut bine plasat..
In fata casei lui Kate este un cuib de gugustiuci, sunt doi, stau pe rand in cuib. Eu ii urmaresc de luni de zile, toata iarna le-am dus grija, acum cei doi ma rasplatesc in fiecare dimineata..Ei si armata de vrabii certarete.
In fata casei lui Kate este un ecran care ma ispiteste sa scriu si sa scriu, insa am spus aproape totul in cele 35 de saptamani si nu mai am cuvinte caci toate imi par inutile acum..Is doar vorbe in vant..
ah...casa lui Kate este in poza de mai sus. Este o casa extrem de primitoare sa stiti. Doar ca noi nu prea primim musafiri:( Spatiul e mic si de aceea toti cei care ne viziteaza stau in curte, alaturi de elefantul rosu care stropeste nectar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu