miercuri, 27 ianuarie 2010

Despre masculi si cateva sub-specii aferente

Am inceput sa scriu si am scris si am ras apoi mi-am dat seama ca scriam cea mai haioasa poveste ever despre un barbat pe care l-am iubit candva..si desi povestea era grozava, eu NU sunt o scorpie de femeie sa il fac de ras pe omul ala aci, pe blog.
Asa ca textul despre masculi a plecat catre cel in cauza, sa ceteasca si sa rada el singur in fara monitorului.
Eu despre barbati nu am ce sa scriu "de rau" pentru ca daca as scrie orice, as scrie despre barbati fenomenali, pe care ii iubesc..deci as scrie de bine. Aia pe care nu ii iubesc, despre care as avea de scris "de rau" is asa de lipsiti de printorpanta incat nu merita sa pierd noaptea ..


si iata-ma iar cu Badea in fatza, facandu-si clasicul show, cu mimica de rigoare. Familiara atitudine, bercenara asa..
Intr-o zi o sa scriu despre un barbat pe care l-am iubit maxim, in secret, acum mai bine de un an, hiihihi. Care si azi imi este drag, drag de tot, ca un frate, mwahahahah!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu