joi, 6 august 2009

Despre cum o sa inchidem blogul acesta

M-am mai gandit si am decis ca locul acesta a devenit cam prea public si pana una alta nu e treaba nimanui ce fac eu cu viata mea..asa ca am decis sa invit sa citeasca numai anumiti oameni:)
Care daca vor sa citeasca, au o saptamana sa dea mail. Fetele mele dragi stiu adresa mea de mail, asa ca nu ramane decat sa imi spuna ce adresa au ele ca sa le dau invite.
Surprize multe se vor arata, insa sunt rezervate numai unor anumite priviri. Acelea care nu arunca fulgere dintre gene..ca sa fie clar..
Despre cititorii "in treacat", ei bine pentru ei zicem pas. Nu mai vreau sa aud niciodata: "bai ce a scris prietena ta acolo" sau "aia de pe blog e alta" si tot asa.
La revedere va doresc si intru a va trimite invitatia, aveti o saptamana.
Ah! Sunt fericita, v-am spus? Eu, cu mine insami si noi doua suntem fericite. Doare ca naiba tot, dar o sa treaca..
Si Luci e undeva acolo sus si ne vegheaza razand si gandind la noi, cele care am ramas jos..fetele ei reale si zuza adoptiva..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu