marți, 30 iunie 2009

Am I losing my mojo? Neh..

My MOJO is just fine.


Mai m-am gandit si imi prinde bine sa ma rup putin de toate. Si ma rup. Aburi de fum ma invaluiau aseara si totul se derula slowly..pana si gandurile ieseau mai incetuc din minte. Si eu stateam si ma gandeam ca in timpul in care in jurul meu doi oameni pe care doi oameni dragi mie ii iubesc, cara un cancer dupa ei..eu ma plang ca o fi, ca o pati..ca plm..
Totul e minunat. Inca sunt perfect sanatoasa. Sad but true i have lost my self estime. Din tiganca tare in gura care punea la punct pe oricine ar fi indraznit sa comenteze nu a ramas decat o fatuca speriata de bombe.
Is not me anymore. Fatuca a murit aseara. Saraca..Era draguta. Foarte draguta. Supusa exact ca o sotie de bulibasa, harnica nevoie mare. De genul asta de fatuce nu are nevoie nimeni. Nici macar donele promiscue nu mai sunt la moda, s-a dus naibii orice trend vis a vis de muieri. Biata fatuca..mai bine ca a murit. Era oricum demna de mila.

M-am trezit dupa putine ore de somn, fara sa imi fie deloc cald. M-am trezit bine, fericita, gadilata de soare la talpi. O casa plina de amintiri atat de frumoase. O casa care a fost candva plina de oameni care cantau "Multi ani traiasca", o casa in care am ras si plans, o casa in care am fost foarte fericita. Parea goala. Ca si mine aseara, goala si secata. Dimineata era plina de mine, plina cu mine, cu rochitza mea pe care o calcam pentru ca apoi sa o indes in rucsac..plina cu sunetul talpilor mele tropaind prin baie, plina cu mine in bucatarie fierband apa pentru cafea si apoi aruncand apa cu zahat la canal caci nu aveam o mica sticla in care sa car cafeaua pana la masina..o casa plina de liniste. O casa plina de mine. De atat am avut nevoie ca sa fiu libera azi. De o casa care sa ma faca sa inteleg ca EU umplu o casa. Oricare casa poate sa fie cea mai frumoasa casa pentru ca EU sunt fericita acolo. Asa ca urmatorul pas o sa fie sa am locul meu. Pantofii mei au nevoie de rafturi unde sa fie rasfatati, asezati pe culori, in functie de anotimp. Pantofii mei plang uitati in cutii.

Buna dimineata soare! Buna dimineata Mihaela!
Oh, it feels good to be me again!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu