marți, 12 mai 2009

Absolut love..absolut me..

Tocmai m-am intors de la o piesa de teatru, jucata intr-o vitrina. O poveste care m-a ravasit ..nu stiu daca din cauza celor doi actori pe care ii iubesc maxim, nu stiu daca din cauza muzicii care parca a fost pusa pe piesa asta pentru mine..nu stiu daca nu cumva a contat ca povestea lor a fost povestea mea candva. Pret de un an de zile.
Deea a fost....hm...nu prea am cuvinte. A jucat de parca asta era ultimul lucru pe care il mai avea de facut pe planeta. Am ras cu hohote si mi-am sters lacrimile. Si eu si o intreaga audienta, parca aleasa pe spranceana.
Marin la fel..La iesire am simtit nevoia sa il intreb pe Titus daca el e vinovat pentru aceasta minunatie. Da. Si el.
Absolut!
Inca nu stiu cand se va mai juca piesa, insa este de vazut. Fiecare din noi a fost cel putin o data in viata unul dintre cele doue personaje..
Sunt obosita rupta, dar am fost fericita seara asta.

Absolut love
cu Andreea Gramosteanu si Marin Grigore, in regia lui Titus Scurtu, dupa piesa "What the night is for" a cunoscutului dramaturg Michael Weller.
Scenografia Corina Gramosteanu, draga mea Cora Gramos, printesa din regatul Balerin.
Muzica..Koop..mult Beatles, parca am simtit si niste Coco Rosie..iar proiectiile..well..foarte Bjork le-am vazut eu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu