sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Friday I'm in love

Ce noapte fetelor..Am inceput usurel. O terasa superba peste Calea Victoriei, frumoasele fete, Deea care sarbatorea zi de nastere, mama Chanela care gatise numai minuni si eu si Cristi care vorbeam biznis la un pahar de cola:(
Intr-o viteza am condus in Berceni City, mi-am facut baie si m-am costumat intr-un fel de chestie care ar fi putut sa calareasca caii, ar fi putut sa fie ceva japonez sau si una si alta+joben. Mi-au lipsit accesoriile, un joben. Sau un bici. Cu parul ud si ruj rosh pe buze am fugit la Music Club unde Onutza sarbatorea zi de nastere, doua pahare mici pe care se sprijineau felii de lamaie m-au salutat rapid si da-i si fugi nenicule ca mai aveam inca un loc de vazut.
O parte din gasca renuntase si plecase deja acasa. ZIca Miba baby ca au imbatranit, eu ce sa zic..ma simt mai tanara decat acum 15 ani. Am stat la o coada fix asa cum vezi in filme la intrarea in mari cluburi. Nu stiu cum se numeste casa unde avea loc desmatzul, stiu ca la coada erau niste soricei, o fata Heath Ledger mascata, frumoasa foc. Lumea era frumoasa, frumoasa! Dar a noastra era cea mai frumoasa..nu stiu daca am mai vazut asa o fata frumoasa de multa vreme..Andra. Am dansat pana la 3 jumate dimineata, apoi am plecat pe strazi pana la taxi.
Poze n-am..acum dorm putin..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu