vineri, 27 iunie 2008

Lansare New Seat Ibiza




Ieri seara la Corbeanca a avut loc lansarea Noului Seat Ibiza, o masina exact cum mi-am dorit acum doi ani..cand mi-am luat Peugeot.
Foarte buna locatia, catering de la Privileg (nota 10 ca de obicei), lume frumoasa, muzica excelenta (Suie Paparude, UFe si Zicu). Bietele promotaritze erau imbracate in costume de vinilin negre, in conditiile in care afara erau 35 de grade ca popa..
Bauturi alese, putine fetze familiare, putine vedete. Si un MC a carui prezenta acolo nu am reusit sa o inteleg..Glume rasuflate, poante politice si voci - cred ca e tipul ala care apare la Carcotasi din cand in cand. In afara de aceste mici "minusuri" lansarea a fost ok. Masina este superba..
Conform unor situri de specialitate in Romania, noua Ibiza va avea preturi cuprinse intre 12.657 euro si 18.640 euro (TVA inclus). Pentru inceput vor fi disponibile 3 propulsoare pe benzina si un turbodiesel.

2 comentarii: