joi, 15 mai 2008

The way I was last week:)









Am sarbatorit joia trecuta la "El comandante". Ziua lui Bubu, petrecere surpriza. El habar nu avea, noi eram inchipuite si ne faceam ca ploua. Am dansat in oglinda, am facut o mica prezentare de moda, am facut "roata" si un fel de concurs de sarituri si chestii legate de gimnastica. Am baut si ne-am bucurat de revederea cu oamenii dragi. Am incercat o poza cu Moni si Mi, dar ceasul meu a captat toata lumina blitzului! Ce sa-i faci, obiect de lux..
Vineri am fost la ziua unei "printese sburatoare" insa pozele sunt "compromitatoare" asa ca pastram discretie maxima!

3 comentarii:

  1. ador "El Comandante". Mai canta Bolek pe acolo? Avea concert miercurea, are o voce superba! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nici nu am recunoscut clubul asa gol! bravo bai nene! destrabalare curata!

    RăspundețiȘtergere
  3. tare petrecareata mai esti:) da' ce fum e acolo, ma ustura ochii:) nu-i de mine petrecareala asta, clar! hai te pup.

    RăspundețiȘtergere