joi, 22 mai 2008

Nici un gand

Am vrut asa sa scriu ceva despre The Postal service, ca am ascultat azi.. Apoi am vrut sa povestesc nush'ce. Am uitat. Nu am nici un gand de scris. Mai am 15 minute la birou si plec, cu Rushdie in lume, eu, cartea, castile in urechi si un playlist la care inca lucrez. Oare fiecare carte are muzica ei? Inca nu ma prind cu ce merge Rushdie..

Ah! Am o perioada de nostalgie. Am gasit 3 CD cu Muzici din desene animate din Mother Russia!
75 de melodii pentru copii, toate din desene animate rusesti. Ex-ce-lent!

2 comentarii:

  1. Rushdie...depinde ce citesti... Pentru Copii de la miezul nopti as zice ca Sheherezada a lui Rimsky-Korsakov. Pentru Pamantul de sub talpile ei, ceva disco indie anii 70
    Pentru Ultimul suspin al maurului...hmm nu stiu...pe gustul meu ar fi o combinatie intre Potishead si Beethoven, dramatic...
    Pana la urma tu ce ai ascultat? Si ce carete citesti? Versetele cumva? Pentru versete as asculta Dead can Dance...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am combinat Versetele cu Ugrass, ca nu aveam Dead can dance in ipod, shame on me! si merge cititul..uns!

    RăspundețiȘtergere