joi, 17 ianuarie 2008

Lactate nenesule!

Ma tot uit la spoturi tv si recunosc urmatoarele: cumpar Tnuva pentru
ca imi plac reclamele maxim!Sunt cele mai bune iaurtele cu fructe pe
care le-am mancat vreodata, pacat k is atat de mici!Nu as da Telemeaua
Huedin de la Napolact pe nici o alta branza telemea. Mor dupa
Bulgarasii de la Milli, branza mea albastra favorita este aia Bleu,
cel mai bun iaurt gras e cel de la Zuzu, imi place parmezanul mult si
inca mananc cascaval cu gaurele gandindu-ma ca printre ele trece
Jerry, soricelul. Lapte beau numai in supermarket, cate o cutie o
data, de sete. Fulga sau Zuzu. Da, imi plac lactatele. Orice in afara
de Danone..Sorry..Nu dau nici un brand romanesc pe cele de afara..De
la Sandra lact, panda, prodlacta, napolact, oke, brenac,
albalact..Unele nu au avut nici macar spot tv ever:)) Beti lapte! Am
zis de branza Fagaras si de cea de burduf??Sau aia in coaja de
brad!!Mmmm..Ce bunatati!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu