marți, 11 septembrie 2007

Marti



Nu fac nimic. Decat nervi si nebunia lipsei de comunicare. Asa arat azi. Daca ieri eram bronzata si cu gene lungi, azi sunt stearsa, nervoasa si incercanata. Nu am dormit deloc.
Ma enerveaza oamenii lipsiti de coerenta. Ma enerveaza ca vine frigul si inca nu m-am saturat de slapi. Ma enerveaza zilele de marti, miercuri si joi.

Un comentariu:

  1. Da, exact asa arat eu azi!!! Poate si mai lung am ciocul iar penele imi sint zburlite si incilcite. Mi-e ciuda ca vine iarna, nu suport iarna asta. Incep sa ma plictisesc si nu-mi convine. Un mare filosof spunea ca numai prostii se plictisesc, well, cred ca incep sa fac parte dintre ei. Ma duc sa ma culc , dar buimacind prin pagina ta am dat de poza cu pasarea asta(cum o cheama? ce specie o fi? e calatoare?) si m-am regasit fix in ea. Asa e chipul meu acum:) Noapte Buna, draga mea! Cu drag, Ina Trambulina (ina vine de la ecaterina).

    RăspundețiȘtergere